“Siber güvenlik, şirket itibarının görünmeyen kalkanıdır”
 “Siber güvenlik, şirket itibarının görünmeyen kalkanıdır”
Dünya genelinde yapılan son araştırmalar, siber güvenliğin artık bilgi teknolojileriyle sınırlı bir koruma alanı olmaktan çıktığını gösteriyor. Bugün ve gelecekte, işletmelerin marka değerini koruması “siber güvenlikten” geçiyor. Dijital dönüşümün hızlanması, bulut tabanlı altyapılara geçiş ve yapay zekanın yaygınlaşmasıyla birlikte siber güvenlik, şirketlerin büyüme stratejilerinin temel bir parçası haline geldi. Özellikle, marka itibarı, müşteri deneyimi, yeni pazarlara açılım, teknoloji adapt
Neslişah Tavukçu: “Siber güvenlik artık stratejik bir zorunluluk”
Neslişah Tavukçu: “Siber güvenlik artık stratejik bir zorunluluk”
Geçtiğimiz yıl, siber güvenlik harcamalarının dünya genelinde 180 milyar doları bulduğu, buna karşın siber saldırılar nedeniyle uğranan zararın ise yıllık 6 trilyon doları aştığı bildiriliyor. Özellikle finansal kuruluşlar ve büyük veri işleyen şirketler, siber suçluların birincil hedefi haline gelmiş durumda.