Nielsen 2018 Küresel E-Ticaret Rapor’una göre, dünya genelinde E-ticaretin, 2018 yılında bir önceki yıla göre %18 büyüme kaydederek 2.9 trilyon dolarlık bir büyüklüğe ulaştı. Bu rakam, tüm küresel per...
“Yılın Seçilmiş Ürünü” (YSÜ) programı kapsamında Nielsen’in yaptığı araştırmaya göre, Türk tüketicilerinin %57’si yeni ürünleri denemeyi severken, 25-34 yaş grubu yeni ürünleri denemeye en açık yaş gr...
Türkiye’de 3'üncü kez düzenlenecek 'Yılın Seçilmiş Ürünü' programı kapsamındaki Tüketici İnovasyon Ödülü 2017 kazananları, 3 Mayıs 2018 Perşembe günü gerçekleştirilecek ödül töreniyle sahi...
Tüm dünyanın tutkun olduğu mobil oyunlarda Türkiye’de kadın oyuncuların sayısı erkekleri geçti. AdColony Türkiye ve Nielsen tarafından yapılan araştırma Türkiye’deki mobil oyuncuların yüzde 51.6’nın k...