İndirim haftasında kimlik avı saldırıları %692 arttı
İndirim haftasında kimlik avı saldırıları %692 arttı
Siber saldırganlar, Black Friday ve Cyber Monday’i kapsayan, tüm dünyada indirim haftası olarak kutlanan kasım ayının son haftasında faaliyetlerine hız verdi. Küresel raporlar, indirim haftasında kimlik avı saldırılarının, ayın başına göre %692 arttığını ortaya koydu. Ancak dört kişiden biri, bu sahte linklere tıklıyor ve çalışanların %15’i kimlik bilgilerini giriyor.
VODAFONE Her Şey Yanımda’dan 36 aya varan alışveriş kredisi
VODAFONE Her Şey Yanımda’dan 36 aya varan alışveriş kredisi
Dijital pazaryeri Vodafone Her Şey Yanımda’ya yeni ödeme seçeneği eklendi. Müşteriler, Fibabanka ile yapılan iş birliği sonucunda Alışgidiş Kredisi’yle 36 aya varan vade seçenekleriyle ödemelerini kolayca yapabilecek. Vodafone Her Şey Yanımda’da lansmana özel 10 bin TL’ye kadar alışverişlerde %0 faizle 6 aya varan taksitle ödeme imkânının yanı sıra 36 aya kadar tüm vadelerde Fibabanka’nın en avantajlı faiz oranları sunuluyor.
Çok kanallı alışverişi daha güvenli yapmanın 7 yolu
Çok kanallı alışverişi daha güvenli yapmanın 7 yolu
Perakende sektöründe çok kanallı yapı büyümenin yeni dinamiğini oluşturuyor. Online ve fiziksel kanallardan gerçekleşen alışverişin, sorunsuz müşteri deneyimi yaratması için her noktada güvenliği sağl...
Kaspersky, online yeni yıl alışverişi için ipuçları paylaştı
Kaspersky, online yeni yıl alışverişi için ipuçları paylaştı
Pandemiyle birlikte yaygınlaşan online alışveriş, yılbaşı hediyesi alternatifleri bulmak için bir numaralı adres haline geldi. Birçok alışveriş sitesi yılbaşına özel indirimlerle kullanıcıların ilgisi...
ESET, Amazon müşterilerini hedef alan dolandırıcılıklara karşı uyarıyor
ESET, Amazon müşterilerini hedef alan dolandırıcılıklara karşı uyarıyor
2020 yılında yalnızca Amerika’da Amazon Prime hizmetine 200 milyondan fazla kişi abone oldu. Amazon, 386 milyon dolardan daha fazla gelir elde ederek dünyadaki en büyük çevrimiçi alışveriş sitesi hali...
Ramazan ayı ve bayram döneminde online alışveriş 2 kat arttı
Ramazan ayı ve bayram döneminde online alışveriş 2 kat arttı
Ramazan ayını ve bayram dönemini evde geçiren tüketicinin tercihi online alışveriş oldu. On binlerce e-ticaret sitesinin ödeme altyapı sağlayıcısı iyzico’nun analizi sonrasında ortaya çıkan veriler, 2...