Param, Avrupa'nın lider fintek markalarından Twisto'yu satın aldı
Param, Avrupa'nın lider fintek markalarından Twisto'yu satın aldı
Türkiye'nin en değerli fintek şirketi Param, yurt dışında büyüme stratejisi doğrultusunda önemli bir adım daha atarak Avrupa'nın en hızlı büyüyen finteklerinden biri olarak gösterilen Twisto'yu satın aldı.
Param, PayCore ve bağlı ortaklıklarının tamamını satın almak üzere anlaştı
Param, PayCore ve bağlı ortaklıklarının tamamını satın almak üzere anlaştı
Türkiye'nin Fintek Kuruluşu Param, Ödeme Sistemlerinin Amiral Gemisi PayCore ve bağlı ortaklıklarını almak ve ilgili otorite nezdinde pay devirlerine ilişkin onay süreci de dahil olmak üzere yasal süreçleri başlatmak üzere anlaştı.
Param, yılın ikinci çeyreğinde büyüme rekoru kırdı
Param, yılın ikinci çeyreğinde büyüme rekoru kırdı
Param, 2023’ün ikinci çeyreğinde elde ettiği finansal sonuçları açıkladı. Yılın ikinci çeyreğinde ParamKart ile gerçekleşen işlem adedi, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yaklaşık yüzde 1.880, işlem tutarı ise yüzde 2.668 tutarında artış kaydetti. ParamPOS'un ise yılın ikinci çeyreğinde işlem hacmi bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 303, işlem adedi ise yaklaşık yüzde 86 büyüdü.
Türkiye'nin en değerli finteki Param, Univera ve Univis'i bünyesine kattı
Türkiye'nin en değerli finteki Param, Univera ve Univis'i bünyesine kattı
Param, büyüme yolculuğuna devam ediyor. Yenilikçi yazılım çözümlerinin mimarı Univera ve bağlı iştiraki Univis'i bünyesine katan Param, bu sayede finansal teknoloji alanındaki farklı çözümleriyle ekosistemini büyütecek. Yeni dönemde Param bünyesinde yer alan Finrota ve Kredim markalarıyla Univera arasında yepyeni işbirliği fırsatları doğacak.  Bu sayede şirketlerin ihtiyaçlarına uçtan uca çözümler sunulurken, bu süreç Param'ın çatısı altında yeteneklerin ve uzmanlıkların artmasını ve güçlenmesin
"Türkiye FinTech ekosisteminin önü açık; küresel ölçekte fırsatlar bizi bekliyor"
Param Kurucusu Emin Can Yılmaz, salgınla birlikte tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de dijital dönüşüm daha da hızlandığını belirtti. Yaşam şekilleri, kullanıcı alışkanlıkları, tüketici karar alma mek...
Türkiye, Kurban Bayramı’nda yine online alışverişi tercih etti
Türkiye, Kurban Bayramı’nda yine online alışverişi tercih etti
Param Kurban Bayramı’na ilişkin verilerini açıkladı. Param tarafından açıklanan bayram alışverişi verilerine göre, ParamPOS ile yapılan alışveriş adedi, bir önceki yıla göre yüzde 1021 oranında artış ...