Adform’dan 2025’te pazarlamayı dönüştürecek kritik trendler
Adform’dan 2025’te pazarlamayı dönüştürecek kritik trendler
2025 yılında pazarlama dünyasını bekleyen fırsatları ve belirsizlikleri açıklayan Adform, yılın dikkat edilmesi ve yatırım yapılması gereken trendlerine mercek tuttu.
Sevgililer Günü uygulama trendleri
Sevgililer Günü uygulama trendleri
Sevgililer Günü artık sadece güller ve aşk mektuplarından ibaret değil, tam anlamıyla bir dijital şölene dönüştü. Kullanıcılar, her zamanki “Nasılsın?” mesajının ötesinde daha derin ve daha anlamlı etkileşimler arayışı içinde. Kişiselleştirilmiş deneyimler sunabilen uygulamalar, kalpleri heyecanlandırabilmek ve kullanıcı tutma oranlarını güçlendirmek için daha iyi bir konumdalar.
Açık Hava Reklam Türleri Nelerdir?
Açık Hava Reklam Türleri Nelerdir?
Açık hava reklam türleri günümüzün en popüler uygulamaları arasında olup pazarlama faaliyetlerinde sık tercih edilen bir yöntemdir. Özellikle geleneksel pazarlama süreçlerinde firmalar tarafından önerilen reklamlar sayesinde hedef kitlesine erişim hedeflenmektedir. Popüler uygulamalar sayesinde sadece görenler değil; sosyal medya, televizyon gibi daha farklı alanlarda da yayılım gösterdiği bilinir.
Pazarlama İletişimcileri Derneği, 10. Olağan Genel Kurul Toplantısıyla yeni yönetim kurulunu belirledi
Pazarlama İletişimcileri Derneği, 10. Olağan Genel Kurul Toplantısıyla yeni yönetim kurulunu belirledi
Pazarlama İletişimcileri Derneği; önümüzdeki iki yıl boyunca faaliyet gösterecek Yeni Yönetim Kurulunu belirledi. 2023-2025 Dönemi Dernek Başkanlığını Burak Kılavuz yürütecek.
Yanmar Türkiye'de üst düzey atama
Yanmar Türkiye'de üst düzey atama
Motor üreticisi Yanmar'ın Türkiye’deki tam iştiraki Yanmar Turkey Makine A.Ş., stratejik bir atama gerçekleştirdi. Yanmar Türkiye'nin Pazarlama Müdürü Tuğçe Akman oldu.
İnternet kullanıcılarının %99.4’ü ikinci sayfadaki arama sonuçlarına hiç bakmıyor
İnternet kullanıcılarının %99.4’ü ikinci sayfadaki arama sonuçlarına hiç bakmıyor
Arama Motoru Optimizasyonu, markalar için stratejik bir hale geldi. Dijital dünyada görünürlüklerini artırmak ve müşteri kitlesini büyütmek isteyen markalar, SEO’ya ağırlık veriyor. Çünkü dijital pazarlama profesyonellerinin %60’ı SEO aramalarının potansiyel satış kaynaklarının ilk sırasında yer aldığına dikkat çekiyor ve internette arama yapan kullanıcıların %99.4’ü birinci sayfadaki arama sonuçlarına tıklıyor.