Oxford Economics, YouTube’un Türkiye’deki etkisini analiz etti
Oxford Economics, YouTube’un Türkiye’deki etkisini analiz etti
Z kuşağından emeklilere kadar herkesin kendi dünyasını bulabildiği YouTube, içerik üretici topluluklarına, işletmelere ve kullanıcılara katkı sağlıyor. Bu katkıyı ölçmek ve daha iyi anlamak amacıyla bağımsız araştırma kuruluşu Oxford Economics tarafından YouTube Türkiye Etki Raporu hazırlandı. Rapora göre dünya çapında 2 milyardan fazla insanın ortak platformu haline gelen YouTube, Türkiye’de 45 binden fazla tam zamanlı işe eşdeğer istihdamı destekliyor.
Aile dostu YouTube Kids uygulaması Türkiye’de
Aile dostu YouTube Kids uygulaması Türkiye’de
YouTube Kids çocukların yeni içerikleri ve ilgi alanlarını keşfetmelerini daha eğlenceli ve daha güvenli hale getiriyor. Ebeveynlere de bu dijital deneyimi özelleştirmek için kullanımı kolay denetim a...