Gelişen bir dev diye nitelenen podcast endüstrisinin 2024 ve sonrasında rekorlar kırması bekleniyor
Gelişen bir dev diye nitelenen podcast endüstrisinin 2024 ve sonrasında rekorlar kırması bekleniyor
Podcast sektörü kayda değer bir büyümeye hazırlandığı bu yılda, beklentilere meydan okuyan rakamlarla kendi başarı öyküsünü yeniden yazıyor. Giderek daha da yüksek sesle konuşan podcastlerin dinleyicileri ve içerik üreticileri gelişen bir sektörün kalbine doğru yolculuklarına devam ediyor.
Üreticiye verilen destek sayesinde Poddy'de günlük yeni kullanıcı adedi yüzde 330 arttı!
Üreticiye verilen destek sayesinde Poddy'de günlük yeni kullanıcı adedi yüzde 330 arttı!
Herkesin özgürce sesini duyurabildiği sosyal podcast uygulaması Poddy, yatırım sonrası üreticiye verilecek destek açıklamasına kayıtsız kalmayan podcast dinleyicilerinin yeni adresi oldu. Artık her gün binlerce yeni dinleyici podcast'i Poddy'den dinlerken platformun günlük yeni kullanıcı adedi 3,3 kat, günlük podcast dinleme süresi ise 5 kat arttı!
Podcast Takibi, Markalara İletişim Dünyasında Yeni Bir Kapı Açıyor
Podcast Takibi, Markalara İletişim Dünyasında Yeni Bir Kapı Açıyor
Podcast platformunun güçlü içerikleri ve etkileyici özelliği, markaların kamuoyunu etkileme ve bilgilendirme potansiyelini artırıyor. Medya Takip Merkezi’nin Podcast Takip Servisi, Türkiye'nin en popüler podcast kanallarında yayınlanan yüzlerce programa erişim sağlayarak markaların ihtiyaç duydukları içerik raporlarına ulaşmasını sağlıyor.
Podcast dünyasının yenilikçi reklam modellerini ilk kullanan marka L’oreal Paris oldu
Podcast dünyasının yenilikçi reklam modellerini ilk kullanan marka L’oreal Paris oldu
Poddy, podcast medyasına ilişkin yeni reklam modelleriyle markaların dikkatini çekiyor. Podcast’e yatırım yapan ancak reklam modelleri henüz gelişmemiş platformların aksine, Poddy hem markaların hem üreticilerin kendilerine katkı sağlayabilecekleri ve dinleyicilerin de en iyi deneyimle içeriklerle buluşacağı yenilikçi çözümleri sunuyor.
Türkiye’de bir ilk Podcast takibi
Türkiye’de bir ilk Podcast takibi
Medya Takip Merkezi, Türkiye'nin en popüler Podcast kanallarında yayınlanan programları takip ve raporlamaya başladı
Podcast içeriklerine olan küresel ilgi katlanarak artıyor
Podcast içeriklerine olan küresel ilgi katlanarak artıyor
Sesli bir dijital içerik formatı olan podcast, dünya çapında her geçen gün daha fazla ilgi görüyor. Yapılan araştırmalar 16-64 yaş arasındaki internet kullanıcılarının yüzde 21,4'ünün haftalık olarak podcast dinlediğine işaret ederken, 2022 yılının üçüncü çeyreğinde günlük ortalama dinleme süresinin 1 saat 2 dakika olduğunu gösteriyor.