Türkiye enerji sektöründeki hareketlilik devam ediyor
Türkiye enerji sektöründeki hareketlilik devam ediyor
PwC Türkiye, Türkiye enerji sektöründeki birleşme ve satın alma işlemlerini analiz ettiği ve sektörü etkileyebilecek gelişmeleri yorumladığı Enerji Sektöründe Birleşme ve Satın Almalar Raporu’nun 16.sını yayınladı.
KOBİ’ler pazaryerleri operatörlerinin sunduğu hizmet ve fırsatlar hakkında yeterli bilgiye sahip değil
KOBİ’ler pazaryerleri operatörlerinin sunduğu hizmet ve fırsatlar hakkında yeterli bilgiye sahip değil
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye iş birliğiyle KOBİ’lerin e-ihracat alanındaki mevcut durumlarının daha iyi anlaşılması amacıyla hazırlanan “Türkiye’deki KOBİ’lerin E-Ticaret Görünümü” raporunda yer alan ankette, KOBİ’lerin yüzde 55’inin pazaryeri operatörleri hakkında yeterli altyapı ve teknik bilgiye sahip olmadıkları ortaya çıktı.
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye araştırdı
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye araştırdı
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye iş birliğiyle KOBİ'lerin e-ihracat alanındaki mevcut durumlarının daha iyi anlaşılması amacıyla hazırlanan “Türkiye'deki KOBİ'lerin E-Ticaret Görünümü” raporunda yer alan verilere göre büyümeye devam eden e-ticaret dünyasında birçok farklı eğilim de ortaya çıkıyor. Raporda özellikle sosyal medya ve mobil cihazlar üzerinden alışverişe, sevkiyat süreleri ve teslimat koşullarına, kadın girişimcilere ve tüketici değerlerine dikkat çekiliyor.
KOBİ'ler için e-ihracat alanında ciddi bir gelişim potansiyeli var
KOBİ'ler için e-ihracat alanında ciddi bir gelişim potansiyeli var
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye iş birliğiyle KOBİ'lerin e-ihracat alanındaki mevcut durumlarının daha iyi anlaşılması amacıyla, 2 binden fazla işletmenin katılımı ile yapılan ankete göre KOBİ'lerin yüzde 76,8'i e-ihracatın ne olduğu ve nasıl yapılacağı konusunda yeterli bilgiye sahip değilken sadece yüzde 23,2'si e-ihracat kavramını biliyor
Yeni nesil müşteri deneyimi yönetimi araştırması 2023’ün sonuçları açıklandı
Yeni nesil müşteri deneyimi yönetimi araştırması 2023’ün sonuçları açıklandı
Müşteri deneyimi yönetimi alanının gelişimi için 15 yıldır sektöre hizmet veren Çağrı Merkezleri Derneği, yeni kapsamı ve adıyla ilk pazar araştırmasını gerçekleştirdi.
İşte Türkiye'de e-ihracat yapmak isteyenlere sunulan teşvikler
İşte Türkiye'de e-ihracat yapmak isteyenlere sunulan teşvikler
"Türkiye'deki KOBİ'lerin E-Ticaret Görünümü” raporunda KOBİ'lerin e-ticaret ve e-ihracat faaliyetlerinin durumunu ortaya koyan verilerin yanında e-ticarette işlerini büyütmek isteyenler için de birçok faydalı bilgi yer alıyor.