Kişisel Verileri Koruma Kurumu (KVKK) ile Ticaret Bakanlığı dijital reklam ve uygulamalar konusunda tüketici farkındalığının artırılması ve tüketicilerin kişisel verileri üzerindeki kontrolünün güçlendirilmesi amacıyla işbirliği yapacak.
Dijital reklamlar, markaların pazarlama bütçelerinde her geçen yıl daha büyük bir kalem olarak öne çıkmaya başladı. Deloitte tarafından yayımlanan Türkiye tahminlerinde de reklam harcamalarındaki en büyük payın dijitalde olduğu görülürken, küresel çapta dijital reklam harcamalarının 2024'e kadar 756 milyar doları aşacağı öngörüldü.
Türkiye’nin öncü alışveriş platformu n11, yeni dönemini, bir “ilk”le başlattı ve yeni jingle’ını isteyen herkesin katılabileceği bir ses yarışmasıyla duyurdu. Toplam 300 bin TL ödüllü yarışmada n11, yeni jingle’ının sesini bulacak.
Mesajlar, mailler, sponsorlu sosyal medya akış ve hikâyeler olarak karşımıza çıkan dijital reklamların hepsi, kişilerin dijital platformlarda yaptığı hareketlere ve ses kayıtlarına göre göre belirleni...
Av. Emre Avşar, Instagram Story Reklamlarında yapılan kazançlar ve reklamın yapılış şekli konusunda uyarıda bulundu; “vergi kaçakçılığı suçu işleyebilir, reklam rekabet kanununa aykırılıktan para ceza...
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), tarafından yapılan Influencer Pazarlaması Anketi kapsamında, influencer pazarlamasının mevcut durumu ve trend tahminleri yer aldı.
İnteraktif Reklamcılık Derne...