"Veriye Dayalı Reklamcılıkta Dünyanın En Büyük Teknolojisine Sahibiz"
TVekstra'nın kurucu ortakları Merve Eraslanoğlu ve Murat Atay şirketin kuruluş hikayesini, HBB teknolojisinin sunduğu avantajları ve gelecekteki hedeflerini ICT MEDIA’ya anlatırken, veriye dayalı reklamcılıkta dünyanın en büyük teknolojisine sahip olduklarını söylediler. Eraslanoğlu ve Atay, ICT MEDIA TV’nin YouTube kanalında yayınlanan ve Murat PEHLİVAN’ın sunduğu “Açık Açık” programına konuk oldular.
Adform ve Scope3, reklamverenlerin sürdürülebilirlik taahhütlerini mümkün kılıyor
Adform ve Scope3, reklamverenlerin sürdürülebilirlik taahhütlerini mümkün kılıyor
Reklamverenler, BM ve AB sürdürülebilirlik kriterlerini karşılama konusunda ciddi adımlar atıyorlar. Programatik reklamcılıkta karbon emisyonlarını azaltmak için Scope3 ile entegre edilen ilk global DSP Adform, karbon ayak izinin raporlanmasını, izlenmesini ve optimize edilmesini mümkün kılıyor.
"Arama ve Navigator'ın ötesinde Yandex: Büyüyen Bir Ekosistem"
Yandex başta internet tabanlı ürünler ve hizmetler olmak üzere ulaşım, e-ticaret, navigasyon, mobil uygulama ve reklamcılık gibi birçok alanda hizmet veren yetmişten fazla servise sahip. Türkiye'de Yandex, arama motoru ve navigasyon hizmetleriyle popüler. Yandex Search Strateji Başkan Yardımcısı Aleksandr POPOVSKIY, farklı ürün ve hizmetlerden oluşan ve büyüyen bir ekosistem olan Yandex hakkında daha fazla iç görü paylaştı. Yandex’in başarısının Türk bilişim sektörü için örnek oluşturabileceğini
IAB ve BtcTurk geleceğin mühendislerini dijital pazarlama trendleriyle buluşturuyor
IAB ve BtcTurk geleceğin mühendislerini dijital pazarlama trendleriyle buluşturuyor
Temel hedefi mühendis adaylarına, teknoloji odaklı Dijital Pazarlama İletişimi dünyasını tanıtmak ve teknolojiyle pazarlama iletişimini bir arada kullanmayı öğretmek olan program 11-22 Eylül arasında online olarak gerçekleşecek.
İnsanın yaratıcılığı, yapay zekanın yaratıcılığından daha fazla
İnsanın yaratıcılığı, yapay zekanın yaratıcılığından daha fazla
20 yıldan bu yana dijital reklam alanında hizmet veren ve birçok farklı projede imzası olan 1.618 Digital Agency kurucu ortaklarında Sefa Karahan, reklam sektörünü değerlendirdi. Dijital kültürün gelişmesiyle medyanın çok parçaya bölündüğünü ifade eden Karahan, bu değişimle medya imparatorluklarının tabana indiğinin altını çizdi.