‘Metaverse’ perakendeyi nasıl değiştirecek?
‘Metaverse’ perakendeyi nasıl değiştirecek?
İnsanları ortak bir sanal dünyada buluşturacak sistemi ifade eden ‘metaverse’ yani sanal evren (öteevren), Facebook’un (Meta) adını ve stratejisini değiştirmesiyle yeniden tartışılmaya başlandı. Peki ...
Anlık perakende analitiğinde yapay zekâ devri
Anlık perakende analitiğinde yapay zekâ devri
Yeni nesil perakende analitiği çözümleri üreten teknoloji şirketi REM People, ürünlerinde yapay zekâ tabanlı derin öğrenme aşamasına geçti. REM People, tamamen Türkiye’de gerçekleştirdiği Ar-Ge çalışm...
Perakendeciler Z kuşağı'nı mağazaya oyunla çekecek!
Perakendeciler Z kuşağı'nı mağazaya oyunla çekecek!
Dünyada perakende sektöründe teknoloji dönüşümü yaşanıyor. Tüketicinin sürekli değişen davranışlarına uyum sağlamak için perakendeciler teknoloji yatırımlarını hızlandırıyor. Artık markalar yapay zeka...
Esnaf, Doğu Akdeniz Savunması ve Doğalgaz Keşfinden Memnun
Esnaf, Doğu Akdeniz Savunması ve Doğalgaz Keşfinden Memnun
Türkiye’de geleneksel esnafın nabzını tutan Esnaf Barometresi Raporu Ağustos 2020 dönemi sonuçları açıklandı. Yeni nesil perakende araştırmaları ve perakende analitiği kurumu REM People’ın raporuna gö...
Koronavirüs sonrası ekonomi senaryosu
Koronavirüs sonrası ekonomi senaryosu
Toplum sağlığıyla birlikte ekonomiyi de etkileyen Koronavirüs salgını, etkisini yitirdiğinde dünyayı yeniden şekillendirecek. Bugünlerde karantina ve salgın konuşulsa da perakende dünyasında yeni bir ...
Teknolojide müşteri markaya 3.5 yıl sadık kalıyor!
Teknolojide müşteri markaya 3.5 yıl sadık kalıyor!
Yeni nesil araştırma ve perakende teknolojileri şirketi REM People, teknoloji ürünlerinde tüketicilerin satın alma kararını etkileyen noktaları açıkladı. Teknoloji meraklıları bir markaya ortalama ola...