5 KOBİ'den dördü bulut maliyetlerinden şikayetçi
5 KOBİ'den dördü bulut maliyetlerinden şikayetçi
Dijitalleşmenin zorunlu kıldığı iş dönüşümünün olmazsa olmazı haline gelen bulut teknolojileri, küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ) tarafından da benimseniyor. 2022'de KOBİ'lerin bulut benimsemesinin 2019’a kıyasla en az %56 arttığı bilinirken, yüksek maliyetler KOBİ'leri zorluyor.
Türkiye’de elektrikli araç sayısı 2030’da 2,5 milyona ulaşacak
Türkiye’de elektrikli araç sayısı 2030’da 2,5 milyona ulaşacak
İklim değişikliği, çevresel kaygılar ve enerji krizi gibi faktörler, elektrikli araçların yaygınlaşmasını tetikliyor. Ancak bu araçların şarj istasyonlarına yönelik düzenlemeler, teknolojik gelişmelere paralel olarak güncellenmediğinde sorunlar ortaya çıkıyor. Av. Fatih Özdemir, elektrikli şarj istasyonlarına ilişkin sorunları ve istasyonların yasal ve hukuki durumunu değerlendirdi.
Sosyal işlem kripto okuryazarlığını artırabilir
Sosyal işlem kripto okuryazarlığını artırabilir
Kripto okuryazarlığının artırılması kripto dünyasının gelecek inşasında önemli bir rol oynuyor. Son dönemde bu konudaki toplumsal bilincin geliştirilmesi adına çalışmalar yürütülüyor. Bu kapsamda kripto okuryazarlığının yaygınlaştırılmasında sosyal işlem öne çıkıyor.
Winfluencer 2,5 milyon TL Yatırım Aldı
Winfluencer 2,5 milyon TL Yatırım Aldı
Teknolojiyi kullanarak marka - influencer (sosyal medya etkileyicisi) işbirliği süreçlerini otomatikleştiren Winfluencer, aralarında küresel teknoloji şirketlerinin yöneticilerinin de bulunduğu deneyimli iş insanlarından oluşan bir melek yatırımcı grubundan 2,5 milyon TL yatırım aldı. İTÜ Çekirdek Kuluçka girişimi olan Winfluencer, geleceği değiştirenlerin sahnesi Big Bang 2022'ye seçilen TOP 20 girişimden biri oldu. Winfluencer Kurucu Ortağı Funda Yener de İTÜ Çekirdek paydaşlarından Petrol Ofi