LEGO yapay zeka ile video reklamlarda yüzde 87 görüntülenebilirlik elde etti
LEGO yapay zeka ile video reklamlarda yüzde 87 görüntülenebilirlik elde etti
Dünya'yı bir oyun alanı haline getirmenin 90. yılını kutlayan LEGO, bu sene için özel hazırlanan yeni nesil video reklamları kullanarak yüzde 76,71 VCR ile etkili bir kampanyaya imza attı
RTB House FLEDGE testlerine başladı
RTB House FLEDGE testlerine başladı
RTB House, Privacy Sandbox'ın yeni nesil reklam sistemi FLEDGE’i başarıyla kullanan ve küresel olarak gerçek reklam gösterimleri satın alan ilk DSP oldu "Gizlilik Korumalı Alanı" (Privacy Sandb...
RTB House, içerik pazarlama girişimi WhitePress’i satın aldığını duyurdu
RTB House, içerik pazarlama girişimi WhitePress’i satın aldığını duyurdu
Üst üste dört yıl, Financial Times’ın Avrupa’daki En Hızlı Büyüyen Şirketler listesinde yer alan RTB House, içerik pazarlaması otomasyonunun lideri WhitePress’in tüm hisselerini aldığını açıkladı P...
Honda yapay zeka sayesinde hedeflerini yüzde 300 başarılı oldu
Honda yapay zeka sayesinde hedeflerini yüzde 300 başarılı oldu
Honda, derin öğrenme algoritmaları üzerine kurulan tüketici yolculuğunun tamamını kapsayan kampanyası ile kullanıcı etkileşimini 3 kat artırdı Gelişmiş pazarlama teknolojileriyle dünya çapında faaliy...
Black Friday için 3 Dijital Pazarlama Yöntemi
Black Friday için 3 Dijital Pazarlama Yöntemi
Kara Cuma hızla yaklaşıyor ve Bloomberg’e göre bu yılın satışları normalden iki hafta önce başlayacak, bu nedenle pazarlamacılar Kara Cuma’ya iyi hazırlanmalı. Ayrıca, bu yıl tüketicilerin mağazaya gi...
RTB House, Orta Avrupa’nın en hızlı büyüyen 2. teknoloji şirketi oldu
RTB House, Orta Avrupa’nın en hızlı büyüyen 2. teknoloji şirketi oldu
Yüzde 415 büyüme gösteren RTB House, Deloitte Technology Fast 50 Orta Avrupa sıralamasında 2. sırada yer aldı RTB House, Deloitte Technology Fast 50 Orta Avrupa sıralamasında 2. sırada yer aldı. Ay...