Ledgerise, yardım kampanyalarında yerel yönetimler ile işbirliği içerisinde
Ledgerise, yardım kampanyalarında yerel yönetimler ile işbirliği içerisinde
Genç girişimcilerin önderlik ettiği inovatif bir bağış dağıtımı takip platformu olan Ledgerise; şeffaf, güvenilir ve değiştirilemez yardım kampanyaları için teknolojik çözümler geliştirmeye devam ediyor. Ramazan Bayramı'nda yerel yönetimlerin gerçekleştirdiği bağış kolisi dağıtımlarına online takip hizmeti sunan Ledgerise, Kurban Bayramı'nda da 60 adet yardım kolisini ihtiyaç sahiplerine sorunsuz ulaştırdı.
Kolay İK, Peopleoma’yı bünyesine kattı
Kolay İK, Peopleoma’yı bünyesine kattı
İnsan kaynakları platformu Kolay İK, Türkiye İş Bankası grup şirketlerinden Softtech Ventures Teknoloji A.Ş. bünyesindeki insan kaynakları analitiği çözümü Peopleoma’yı bünyesine kattı. Bu sayede hizmet verdikleri şirketlere, insan kaynakları alanında çok daha derinlemesine bir veri analizi sunacaklarını söyleyen Kolay İK CEO’su Çağlar Yalı, “Peopleoma, Talentics’ten sonra geçtiğimiz yıl bünyemize kattığımız ikinci girişim oldu.
Fimple, 1. yılını yepyeni bir anlaşmayla kutluyor
Fimple, 1. yılını yepyeni bir anlaşmayla kutluyor
Kuruluşundan bu yana çok önemli başarılara imza atan Fimple, ilk yılını doldurmadan Hedefbank ve Qbank ile anlaştığını duyurmasından sonra geçtiğimiz aylarda kuruluş iznini alan Kasa Katılım Bankası ile de ana bankacılık teknoloji sağlayıcısı olarak anlaşma sağladığını açıkladı.
Fortinet, SASE çözümünü uzaktan çalışmayı yeni yeteneklerle geliştiriyor
Fortinet, SASE çözümünü uzaktan çalışmayı yeni yeteneklerle geliştiriyor
  FortiSASE'e yapılan yeni güncellemeler, ağ ve güvenliği birleşik bir işletim sistemi ve ajan üzerinden daha da yakınlaştırmak için sektörün en entegre tek tedarikçili SASE çözümünün kapsamını genişletiyor.
Boğaziçi Ventures’ın Yeni Yapay Zeka Yatırımı: ‘NUREPLY’
Boğaziçi Ventures’ın Yeni Yapay Zeka Yatırımı: ‘NUREPLY’
Türkiye’nin yenilikçi girişim sermayesi şirketi Boğaziçi Ventures, yapay zeka alanındaki yatırımlarına 200 bin USD tutarındaki yatırımı ile Nureply’ı da dahil etti.
Tüketicileri Anlamanın Dijital Yolu: PIVONY
Tüketicileri Anlamanın Dijital Yolu: PIVONY
Tüketici alışkanlıklarının ve taleplerinin çok hızlı değiştiği bir dönemden geçiyoruz. Öte yandan markaların tüketicilere en iyi ürün ve servisi vermek için kıyasıya rekabet halinde olması, müşteri deneyiminin önemini de zirveye çıkarıyor. Tüketicilerin neler düşündüğüne dair içgörüler oluşturma konusunda ise Pivony, geliştirdiği platform ile markaların en önemli çözüm ortaklarından biri olmaya aday. Pivony, B2C markalardaki Kritik Karar Alıcıların değişen tüketici ihtiyaçlarını birkaç klikle ke