Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
Dijital Reklamcılıkta Çifte Başarı: Daha Az Karbon, Yüksek Erişim
QNB Türkiye’nin "2050 Net Sıfır" hedefli sürdürülebilirlik kampanyasının dijital ayağında Adform ile yürütülen işbirliği, sektörde hem çevresel sorumluluk hem de erişim verimliliği açısından dikkat çeken sonuçlar doğurdu. Kampanya, Adform’un teknolojileri kullanılarak Türkiye ortalamasına göre %76 daha düşük bir karbon ayak iziyle tamamlanırken, aynı zamanda çerezsiz tarayıcılardaki "erişimi zor" kitleye ulaştı.
Adform ve Scope3, reklamverenlerin sürdürülebilirlik taahhütlerini mümkün kılıyor
Adform ve Scope3, reklamverenlerin sürdürülebilirlik taahhütlerini mümkün kılıyor
Reklamverenler, BM ve AB sürdürülebilirlik kriterlerini karşılama konusunda ciddi adımlar atıyorlar. Programatik reklamcılıkta karbon emisyonlarını azaltmak için Scope3 ile entegre edilen ilk global DSP Adform, karbon ayak izinin raporlanmasını, izlenmesini ve optimize edilmesini mümkün kılıyor.