Belirsiz zamanlarda tüketicilerle nasıl iletişim kurmak gerekiyor?
Belirsiz zamanlarda tüketicilerle nasıl iletişim kurmak gerekiyor?
Günü kurtarmaya çalışmak yerine, müşteri bağlılığına yatırım yapın!  Koronavirüs salgını tüm dünyada hayatı önemli ölçüde etkilerken, ekonomik etkileri de kısa sürede gözle görülür hale geldi. İş d...
Pandemi döneminde markalar ne kadar dijitalleşti?
Pandemi döneminde markalar ne kadar dijitalleşti?
Çin’in Wuhan kentinde 2019 yılının aralık ayında başlayan Yeni Koronavirüs (COVID-19) salgını, kısa sürede küresel boyuta ulaşarak 2020 yılının tamamını etkileyecek bir fenomene dönüştü. Hızlı bulaşma...
2020’de dijital pazarlamanın yönünü değiştirecek 6 trend
2020’de dijital pazarlamanın yönünü değiştirecek 6 trend
Dijital pazarlama trendleri çok hızlı geliyor ve aynı hızda değişiyor. Bu değişime ayak uyduramayan birçok pazarlamacı ve marka önemli kayıplar yaşıyor. Türkiye'de 2006'dan bu yana dijital paz...
Sevgililer gününde işinizi şansa bırakmayın!
Sevgililer gününde işinizi şansa bırakmayın!
Tüm dünyada her yıl 14 Şubat’ta kutlanan ve insanların sevdiklerine sevgilerini maddi ya da manevi ifade edebilmelerine olanak tanıyan sevgililer gününün geçmişi aslında 3’üncü yüzyıla dayanıyor. Riva...
Sevgililer gününde işinizi şansa bırakmayın!
Sevgililer gününde işinizi şansa bırakmayın!
Araştırmalar, birçok kişinin hediye seçmeyi ve satın almayı neredeyse son güne hatta son dakikaya bıraktığını gösteriyor. Tüm dünyada her yıl 14 Şubat’ta kutlanan ve insanların sevdiklerine sevgile...
Sevgililer gününde işinizi şansa bırakmayın!
Sevgililer gününde işinizi şansa bırakmayın!
Araştırmalar, birçok kişinin hediye seçmeyi ve satın almayı neredeyse son güne hatta son dakikaya bıraktığını gösteriyor. Tüm dünyada her yıl 14 Şubat’ta kutlanan ve insanların sevdiklerine sevgile...