Türkiye, iş kurmak için aranan ilk 50 ülke arasına girdi
Türkiye, iş kurmak için aranan ilk 50 ülke arasına girdi
Toplam 195 ülke arasında yapılan analizde en çok “Türkiye’de iş kurmak” teriminin merak edildiği ortaya çıktı. Türkiye, şirket kurmanın arandığı ülkeler arasında 41’inci sırada yer aldı. Dijital pa...
En çok online giyim mağazaları reklama para harcıyor
En çok online giyim mağazaları reklama para harcıyor
E-ticaret sitelerinin yarısı reklamlara yıllık bin dolar veya daha az yatırım yaparken, online giyim mağazalarının reklam için 50 bin doları gözden çıkardığı saptandı. Medya takip ve raporlama ajan...
E-ticarette en çok reklam harcamasını giyim sektörü yapıyor
E-ticarette en çok reklam harcamasını giyim sektörü yapıyor
Dijital pazarlamanın lider platformu SEMrush, Türkiye’den verilerle zenginleştirilen ‘SEMrush Yıllık E-Ticaret 2018 Trendleri Raporu’nu açıkladı. Rapora göre e-ticaret sitelerinin yarısı reklamlara yı...
Türkiye’nin en pahalı ‘anahtar kelimeleri’ belirlendi
Türkiye’nin en pahalı ‘anahtar kelimeleri’ belirlendi
Dünyanın lider dijital pazarlama platformu SEMrush, Türkiye’nin önde gelen 4 ana sektörünü mercek altına aldı ve arama motorlarında üst sıralarda çıkmak için en fazla talep gören anahtar kelimeleri be...
Dijital pazarlama platformu SEMrush 40 milyon dolar yatırım aldı
Dijital pazarlama platformu SEMrush 40 milyon dolar yatırım aldı
Dijital pazarlama profesyonelleri için önde gelen rekabetçi istihbarat ve uçtan uca analitik platformu SEMrush, Greycroft, Siguler Guff ve e.ventures’dan 40 milyon dolarlık yatırım aldı. SEMrush, diji...