Mesai sonrası internet alışverişleri tavan yapıyor.
Mesai sonrası internet alışverişleri tavan yapıyor.
SHERPA tarafından yapılan araştırmaya göre katılımcılar, çoğunlukla 20:00-23:00 saatleri arasında internet alışverişi yapıyorlar. Türkiye’nin önde gelen ve global ölçekte hizmet veren dijital deney...
IATA ve Hippo.co.za “kullanıcı deneyimini” Türk şirketine emanet etti.
IATA ve Hippo.co.za “kullanıcı deneyimini” Türk şirketine emanet etti.
Müşteri deneyimi odaklı bir anlayışla, ideal insan-cihaz etkileşimini tasarlayan SHERPA, müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini artırmak için kullanıcı ve servis deneyimi odağında IATA ve Hippo.co.z...
SHERPA, yeni şeffaflık rehberini duyurdu
SHERPA, yeni şeffaflık rehberini duyurdu
Kullanıcı odaklı tasarım anlayışla ideal insan-cihaz etkileşimi için süreçler tasarlayan SHERPA, İstanbul’da düzenlenen ve altın sponsorları arasında yer aldığı Webrazzi Summit 2018’de şeffaflığı yeni...