TECNO, Türkiye’nin müşteri sadakati en yüksek cep telefonu markası oldu
TECNO, Türkiye’nin müşteri sadakati en yüksek cep telefonu markası oldu
“Türkiye’nin Müşteri Sadakati En Yüksek Markaları” araştırması verilerine göre TECNO, cep telefonu kategorisinde 1. ve genel sıralamada ise 35. sırada yer aldı. 
Türkiye 2022’de en çok nelerden şikayet etti?
Türkiye 2022’de en çok nelerden şikayet etti?
Çözüm platformu Şikayetvar, 2022 yılı verilerini paylaştı. Aylık ortalama 18 buçuk milyon ziyaretin gerçekleştiği platformda bir yıl içerisinde 450 bine yakın şikayet çözüme kavuştu.
Dolandırıcıların yeni yöntemi: Popüler siteleri kopyalamak
Dolandırıcıların yeni yöntemi: Popüler siteleri kopyalamak
Son zamanlarda dolandırıcıların en çok başvurduğu yöntemlerden biri de tanınmış, tüketicinin güvenini kazanan markaların internet sitelerini kopyalamak oldu. Çözüm platformu Şikayetvar, kullanıcıların bir anlık dikkatsizliği nedeniyle önemli finansal kayıplarına sebep olan bu dolandırıcılık yöntemine karşı tüketicileri uyardı ve platformda bu yöntemle şikayet oluşturulan 3 sektörü açıkladı.
Yılın en ilginç şikayetleri
Yılın en ilginç şikayetleri
Çözüm platformu Şikayetvar yılın ilk 6 ayı için verilerini açıkladı. Tüketicilerin satın alma kararında nelerin öncelikli olduğuna, en çok şikayet edilen sektörlere ve Şikayetvar’da en çok merak edil...
Şikayetvar 7. A.C.E. Awards’ta Türksat’a 2 Diamond Ödülü Birden
Şikayetvar 7. A.C.E. Awards’ta Türksat’a 2 Diamond Ödülü Birden
Türkiye’nin müşteri memnuniyetini en kapsamlı ölçen platformu Şikayetvar tarafından bu yıl yedincisi düzenlenen A.C.E Awards (Achievement in Customer Excellence)’da “Dijital Platform” sektöründe Türks...
Türkiye'nin en çok şikayet ettiği konular belli oldu!
Türkiye'nin en çok şikayet ettiği konular belli oldu!
2021 verilerini paylaşan Şikayetvar’a göre en çok şikayet edilen sektör 415 bin 145 şikayet sayısıyla e-ticaret oldu. Ayda ortalama 18 milyon ziyaretin gerçekleştiği Şikayetvar’da yıl boyunca toplam 4...