SmartMessage, WhatsApp Business çözüm sağlayıcısı oldu
SmartMessage, WhatsApp Business çözüm sağlayıcısı oldu
Pazarlama teknolojileri sektöründe faaliyet gösteren SmartMessage, müşteri deneyimleri konusunda WhatsApp Business kullanıcıları için chatbot ve sohbete dayalı katma değerli çözümler sunmaya hazırlanıyor 
Dijital kanalların kullanımı 2022’de yüzde 26 arttı
Dijital kanalların kullanımı 2022’de yüzde 26 arttı
Global omnichannel pazarlama platformu SmartMessage’ın bulut tabanlı 1 milyara yakın veri üzerinden yaptığı araştırma kurumların e-posta, SMS ve MMS gibi dijital kanalları 2022’de önceki yıla göre daha yoğun bir şekilde kullandığını gösteriyor. 
Türk mühendisliği SmartMessage ile ödüllendirildi
Türk mühendisliği SmartMessage ile ödüllendirildi
Omnichannel pazarlama konusunda uzmanlığıyla ön plana çıkan ve dünya genelinde büyümesini sürdüren SmartMessage, bu yıl 19.’su düzenlenen ve 67 ülkeden 3700’den fazla başvuru alan Stevie Awards’tan ö...
SmartMessage, mühendislik ve satış kadrolarını büyütecek
SmartMessage, mühendislik ve satış kadrolarını büyütecek
Şirketlerin hedef kitleleriyle olan iletişimlerinde yüksek verimlilik sağlayan, çok kanallı pazarlama ve müşteri deneyimi platformu sunan SmartMessage, geçtiğimiz yıl istihdam oranını %40 artırarak 12...
SmartMessage, TCS’i yılın iş ortağı seçti
SmartMessage, TCS’i yılın iş ortağı seçti
Finans, bankacılık ve sigortacılık sektörleri başta olmak üzere dünya çapında lider firmalara çok kanallı iletişim platformu sunan SmartMessage, 2021 yılında da farklı sektörlerden birçok başarılı iş ...
SmartMessage Ar-Ge yatırımlarını 5 yıl içinde 3 katına çıkaracak
SmartMessage Ar-Ge yatırımlarını 5 yıl içinde 3 katına çıkaracak
Finans, bankacılık ve sigortacılık sektörleri başta olmak üzere dünya çapında lider firmalara çok kanallı iletişim platformu sunan SmartMessage, Türk mühendislerinden oluşan Ar-Ge ekibinin geliştirdiğ...