Pazarlama teknolojileri sektöründe faaliyet gösteren SmartMessage, müşteri deneyimleri konusunda WhatsApp Business kullanıcıları için chatbot ve sohbete dayalı katma değerli çözümler sunmaya hazırlanıyor
Global omnichannel pazarlama platformu SmartMessage’ın bulut tabanlı 1 milyara yakın veri üzerinden yaptığı araştırma kurumların e-posta, SMS ve MMS gibi dijital kanalları 2022’de önceki yıla göre daha yoğun bir şekilde kullandığını gösteriyor.
Omnichannel pazarlama konusunda uzmanlığıyla ön plana çıkan ve dünya genelinde büyümesini sürdüren SmartMessage, bu yıl 19.’su düzenlenen ve 67 ülkeden 3700’den fazla başvuru alan Stevie Awards’tan ö...
Şirketlerin hedef kitleleriyle olan iletişimlerinde yüksek verimlilik sağlayan, çok kanallı pazarlama ve müşteri deneyimi platformu sunan SmartMessage, geçtiğimiz yıl istihdam oranını %40 artırarak 12...
Finans, bankacılık ve sigortacılık sektörleri başta olmak üzere dünya çapında lider firmalara çok kanallı iletişim platformu sunan SmartMessage, 2021 yılında da farklı sektörlerden birçok başarılı iş ...
Finans, bankacılık ve sigortacılık sektörleri başta olmak üzere dünya çapında lider firmalara çok kanallı iletişim platformu sunan SmartMessage, Türk mühendislerinden oluşan Ar-Ge ekibinin geliştirdiğ...