e-Devlet Kapısı'ndan 2024'te 4,2 milyar işlem yapıldı
e-Devlet Kapısı'ndan 2024'te 4,2 milyar işlem yapıldı
Cumhurbaşkanlığı Dijital Dönüşüm Ofisi, e-Devlet Kapısı'ndan geçen yıl 4,2 milyar işlem yapıldığını bildirdi.
Açık Hava Reklam Türleri Nelerdir?
Açık Hava Reklam Türleri Nelerdir?
Açık hava reklam türleri günümüzün en popüler uygulamaları arasında olup pazarlama faaliyetlerinde sık tercih edilen bir yöntemdir. Özellikle geleneksel pazarlama süreçlerinde firmalar tarafından önerilen reklamlar sayesinde hedef kitlesine erişim hedeflenmektedir. Popüler uygulamalar sayesinde sadece görenler değil; sosyal medya, televizyon gibi daha farklı alanlarda da yayılım gösterdiği bilinir.
Instagram bu akşam erişime açılacak
Instagram bu akşam erişime açılacak
Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Türkiye Cumhuriyeti Devleti olarak; katalog suçları çerçevesinde uyguladığı politikalardan dolayı sosyal medya platformu Instagram'a 2 Ağustos tarihinde taleplerimize karşılık vermediği için erişim engeli getirmiştik. Baştan beri sosyal medya platformlarının Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına saygı duymalarını istedik. Instagram yetkilileri ile yürüttüğümüz görüşmeler neticesinde özellikle katalog suçlar çerçevesindeki taleplerimizin karş
Trend Micro, Veri Koruma Gününde dijital dünyada gizlilik ve güvenliğin artan önemine dikkat çekti
Trend Micro, Veri Koruma Gününde dijital dünyada gizlilik ve güvenliğin artan önemine dikkat çekti
Siber güvenlik alanında dünyanın önde gelen şirketlerinden Trend Micro, dünya genelinde kutlanan 28 Ocak Veri Koruma Günü kapsamında dijital dünyada gizlilik ve güvenliğin artan önemine dikkat çekti. İlk defa 2006 yılında kutlanılmaya başlanan Veri Koruma Gününde bireylerin ve kurumların dijital gizliliklerine odaklanılıyor ve dijital dünyada nasıl güvende kalacaklarına dair farkındalık oluşturulmaya çalışılıyor.
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye araştırdı
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye araştırdı
Amazon Türkiye ve PwC Türkiye iş birliğiyle KOBİ'lerin e-ihracat alanındaki mevcut durumlarının daha iyi anlaşılması amacıyla hazırlanan “Türkiye'deki KOBİ'lerin E-Ticaret Görünümü” raporunda yer alan verilere göre büyümeye devam eden e-ticaret dünyasında birçok farklı eğilim de ortaya çıkıyor. Raporda özellikle sosyal medya ve mobil cihazlar üzerinden alışverişe, sevkiyat süreleri ve teslimat koşullarına, kadın girişimcilere ve tüketici değerlerine dikkat çekiliyor.
Markalar için sosyal medya verilerinin önemi daha da arttı
Markalar için sosyal medya verilerinin önemi daha da arttı
Dünyadaki birçok uygulama, alışkanlıklar, yöntemler hatta medyanın kendisi dijitalleşmeyi sürdürüyor. Araştırmalara göre, sosyal medya kullanıcı sayısı 4,76 milyara ulaştı. Kullanıcısı arttıkça, bu mecralarda oluşturulan veri miktarı da hızla çoğalıyor ve mecraların kullanım şekilleri değişiyor.