Yapay Zeka, Fiziksel Mağaza Deneyimine Işık Tutuyor
Yapay Zeka, Fiziksel Mağaza Deneyimine Işık Tutuyor
Artiwise'ın Google yorumlarını analiz ederek yaptığı "Türkiye'de Market Zincirlerinde Müşteri Deneyimi" araştırmasına göre, kasa süreci, fiyatlama sorunları ve mağazanın fiziksel durumu en çok şikayet edilen konular olarak öne çıkıyor. Kasa kuyrukları, hatalı etiketler ve dar koridorlar gibi sorunlar müşteri memnuniyetini olumsuz etkilerken, çalışanların güler yüzlü ve ilgili tavırları ise en olumlu geri bildirimleri alıyor.
Dijital Vaat Kırılmaları Bankaların Müşteri Kayıplarını Artırıyor
Dijital Vaat Kırılmaları Bankaların Müşteri Kayıplarını Artırıyor
Bankacılıkta dijitalleşme yatırımları artıyor fakat müşteri kayıpları önlenemiyor. Bu durumun ardındaki dinamikleri aydınlatan Artiwise, 75 bin müşteri yorumuyla hazırladığı raporda, dijital vaat kırılmalarını ve bunların bankalara maliyetini gözler önüne serdi.
Yapay zekâ artık müşterinin sesinden anlıyor!
Yapay zekâ artık müşterinin sesinden anlıyor!
Yapay zekâ artık sadece veriyi analiz etmiyor, müşteriyi anlayarak duygularını da tanıyor. Artiwise’ın geliştirdiği “Duygu Skoru” ile şirketler, memnuniyetsizliği daha yaşanmadan tespit edip müdahale edebiliyor. Ayrıca Artiwise’ın verilerine göre şirketlerin %70’i müşteri geri bildirimlerinden stratejik içgörü üretemiyor. Oysa yapay zekâ destekli duygu analizi ile müşteri memnuniyetinde %70’e varan verimlilik artışı sağlanabiliyor.