Pivony
Pivony "Müşterim Ne Diyor" Programı İçin Vodafone ile İşbirliği Yaptı
Pivony "Müşterim Ne Diyor" programı için Vodafone Türkiye ile işbirliği yaptığını duyurdu. Müşterilerin motivasyonlarını anlayarak en iyi müşteri deneyimi sunmayı hedefleyen program için iş birliğine gittiklerini belirten Pivony'nin Kurucu Ortağı ve CEO'su Emre Çalışır “Pivony’nin sunduğu yapay zeka ve platform özellikleri, Vodafone Türkiye’nin büyüme stratejilerine değer katacak ve müşterilerinin memnuniyet oranlarını artırmaya yardımcı olacaktır" dedi.
Türk Telekom’la 1000 Mbps Hız
Türk Telekom’la 1000 Mbps Hız
Teknoloji ve dijitalleşmedeki öncü rolü ile birçok yeniliğe imza atan Türk Telekom, yaygın fiber ağı ile müşterilerine sağladığı 1000 Mbps’e varan yüksek hız deneyimini reklam filmiyle de duyurdu. Marka yüzü Kenan İmirzalıoğlu’nun rol aldığı ‘Muhatabı Var’ reklam serisinin üçüncü filminde, “Türk Telekom’un 1000 megabit hızındaki fiber interneti memleketin bir şehrinde değil, her şehrinde!” mesajı verilerek Türk Telekom’un Türkiye’nin dijital yolculuğuna kattığı değere dikkat çekiliyor. Türkiye’n
Vodafone Türkiye 2022 Çsy Raporu Yayınlandı
Vodafone Türkiye 2022 Çsy Raporu Yayınlandı
Dünyadaki gelişmelere paralel olarak sürdürülebilirliği Çevresel, Sosyal ve Yönetişim (ÇSY) çerçevesinde ele almaya başlayan Vodafone Türkiye “2022 ÇSY Raporu”nu yayınladı. Kapsam 1 emisyonlarını baz yıl olan 2019-20 mali yılına göre %9 azaltan şirket, Kapsam 2 emisyonlarını ise sıfırladı. 7 Aralık 2022 – Dijital, kapsayıcı ve sürdürülebilir bir gelecek için amaç odaklı yaklaşımıyla değer yaratmayı hedefleyen Vodafone Türkiye, 1 Nisan 2021 – 31 Mart 2022 mali yılına ait Çevresel, Sosyal ve Yönet