TikTok, Avrupa Birliği’nde ödül programını kaldırdı
TikTok, Avrupa Birliği’nde ödül programını kaldırdı
Avrupa Birliği (AB) Komisyonu, Çinli ByteDance firmasının ana ortağı olduğu TikTok'un ödül programını üye ülkelerde kaldırmayı taahhüt ettiğini duyurdu. AB Komisyonu yaptığı açıklamayla, TikTok'un AB Dijital Hizmetler Yasasına (DSA) uymak için TikTok Lite ödül programını AB ülkelerinde kalıcı olarak geri çekmeyi taahhüt ettiğini bildirdi.
Dijital reklam harcamaları 2024’e kadar 756 milyar doları aşacak
Dijital reklam harcamaları 2024’e kadar 756 milyar doları aşacak
Dijital reklamlar, markaların pazarlama bütçelerinde her geçen yıl daha büyük bir kalem olarak öne çıkmaya başladı. Deloitte tarafından yayımlanan Türkiye tahminlerinde de reklam harcamalarındaki en büyük payın dijitalde olduğu görülürken, küresel çapta dijital reklam harcamalarının 2024'e kadar 756 milyar doları aşacağı öngörüldü. 
n11 yeni reklam sesini arıyor!
n11 yeni reklam sesini arıyor!
Türkiye’nin öncü alışveriş platformu n11, yeni dönemini, bir “ilk”le başlattı ve yeni jingle’ını isteyen herkesin katılabileceği bir ses yarışmasıyla duyurdu. Toplam 300 bin TL ödüllü yarışmada n11, yeni jingle’ının sesini bulacak.
İşletmelerin sosyal medya etkileşimleri son 3 yılda %61 düştü
İşletmelerin sosyal medya etkileşimleri son 3 yılda %61 düştü
Dijital pazarlama faaliyetlerinin olmazsa olmaz unsurları arasında yer alan sosyal medya platformları, 2023'te de markaların hedef kitleleriyle etkileşim için kullandıkları kanalların başını çekti. Öte yandan markaların sosyal medya davranışlarını inceleyen raporda, işletmelerin sosyal medya etkileşimlerinin son 3 yılda %61 düştüğünü gösterdi. 
Tiktok video izleme daveti ile kandırıyorlar
Tiktok video izleme daveti ile kandırıyorlar
Dijital güvenlik şirketi ESET, Türkiye’nin de dahil olduğu birkaç ülkede Meta'nın (Facebook) Messenger sohbet uygulaması aracılığı ile kullanıcıların kişilerine yayılan bir dolandırıcılık yönetiminin arttığı uyarısında bulundu.
Vodafone Freezone, gençler için 12 yılda 280 milyon TL yatırım yaptı
Vodafone Freezone, gençler için 12 yılda 280 milyon TL yatırım yaptı
Vodafone FreeZone, 2022’de de gençlerin tutku alanlarını desteklemeye devam etti. Espor pazarına 6 yılda yaklaşık 45 milyon TL’lik yatırım yapan FreeZone, esporu destekleyen markalar arasında kendi sektöründe ilk sırada yer aldı. İnternetinden yemeyen uygulamalar portföyüne TikTok’u, oyun portföyüne ise Free Fire ve Microsoft Xbox PC GamePass’i ekleyen FreeZone, özel günlerde düzenlediği kampanyalarla da gençlerin yanında olmayı sürdürdü. 2022’de 12’nci yılını kutlayan Vodafone FreeZone’un bu sü