Türkiye Threads’i sevdi
Türkiye Threads’i sevdi
Dünyanın önde gelen teknoloji markalarından Meta, beklendiği gibi geçtiğimiz günlerde yeni Twitter rakibi Threads’i görücüye çıkardı. Kısa sürede dünya genelinde hızla yayılan uygulamaya Türkiye’deki kullanıcıların ilgisi de büyük oldu. Gemius, 5-9 Temmuz tarihleri arasında Threads’e olan bu ilgiyi rakamlarla ortaya koydu.
Dijital reklam harcamaları 2024’e kadar 756 milyar doları aşacak
Dijital reklam harcamaları 2024’e kadar 756 milyar doları aşacak
Dijital reklamlar, markaların pazarlama bütçelerinde her geçen yıl daha büyük bir kalem olarak öne çıkmaya başladı. Deloitte tarafından yayımlanan Türkiye tahminlerinde de reklam harcamalarındaki en büyük payın dijitalde olduğu görülürken, küresel çapta dijital reklam harcamalarının 2024'e kadar 756 milyar doları aşacağı öngörüldü. 
İşletmelerin sosyal medya etkileşimleri son 3 yılda %61 düştü
İşletmelerin sosyal medya etkileşimleri son 3 yılda %61 düştü
Dijital pazarlama faaliyetlerinin olmazsa olmaz unsurları arasında yer alan sosyal medya platformları, 2023'te de markaların hedef kitleleriyle etkileşim için kullandıkları kanalların başını çekti. Öte yandan markaların sosyal medya davranışlarını inceleyen raporda, işletmelerin sosyal medya etkileşimlerinin son 3 yılda %61 düştüğünü gösterdi. 
Elon Musk, Twitter'ın logosunu değiştirdi
Elon Musk, Twitter'ın logosunu değiştirdi
Sosyal medya platformu Twitter'ın "mavi kuşlu" logosu değişti. Platformun anasayfasında Twitter'ın orijinal logosu yerine kripto para birimi Dogecoin'in logosu görünüyor.
Sayan, Twitter yetkilileriyle görüştü: Sorumluluklarını hatırlattık!
Sayan, Twitter yetkilileriyle görüştü: Sorumluluklarını hatırlattık!
Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Ömer Fatih Sayan, Twitter Küresel Hükümet İlişkileri Başkanı John Hughes ve Twitter Türkiye’den Sorumlu Kamu Politikaları Direktörü Ronan Costello ile bir toplantı gerçekleştirdi.
Twitter'a erişim problemi
Twitter'a erişim problemi
Sosyal medya uygulaması Twitter'a erişim problemi yaşanıyor.