Dijital reklamlara sıkı markaj geliyor
Dijital reklamlara sıkı markaj geliyor
Kişisel Verileri Koruma Kurumu (KVKK) ile Ticaret Bakanlığı dijital reklam ve uygulamalar konusunda tüketici farkındalığının artırılması ve tüketicilerin kişisel verileri üzerindeki kontrolünün güçlendirilmesi amacıyla işbirliği yapacak.
Veri ve Data Günümüzün En Büyük Kralı
Veri ve Data Günümüzün En Büyük Kralı
Teknolojinin hızla gelişmesiyle birlikte, satış süreçlerinin de büyük bir dönüşüm geçirdiğini belirten Ekmob CFO’su Bekir Uğur, piyasanın her dönem bir “Kral” arayışı içinde olduğunu yeni dönemdeki en büyük “Kral” adayının ise veri olduğunu ve işletmelerin ne kadar kaliteli veriye sahip olursa o kadar avantajlı olacağını açıkladı.
Carrier Community Global Awards 2023'te büyük ödül kazananlardan biri de Sparkle oldu
Carrier Community Global Awards 2023'te büyük ödül kazananlardan biri de Sparkle oldu
Sparkle, üst üste ikinci kez "Yılın En İyi Veri/Kapasite Sağlayıcısı" seçildi ve "En İyi Dijital Reklam Operatörü" ödülüne layık görüldü
KPMG Türkiye'de Teknoloji Danışmanlığı Lideri görevine Gökhan Mataracı getirildi
KPMG Türkiye'de Teknoloji Danışmanlığı Lideri görevine Gökhan Mataracı getirildi
Büyük çoğunluğu danışmanlık olmak üzere Teknoloji ile dönüşümler alanında uzmanlığa sahip olan Gökhan Mataracı, KPMG Türkiye Teknoloji Danışmanlığı Lideri olarak atandı. 
Beklenen Marmara Depreminde veri kaybını önlemek için Bulut Sektörüne çok iş düşüyor
Beklenen Marmara Depreminde veri kaybını önlemek için Bulut Sektörüne çok iş düşüyor
Geçtiğimiz Şubat ayında Türkiye genelinde meydana gelen deprem felaketi, şirketleri veri güvenliği ve iş sürekliliği konularında daha hızlı adımlar atmaya yöneltirken bu süreçte bulut teknolojilerinin kritik rolü bir kez daha ön plana çıktı. Bulutistan İcra Kurulu Üyesi Altuğ Eker, beklenen Marmara Depremi sonrasında, bölgedeki şirketlerin veri kaybı yaşamadan çalışmalara devam edebilmeleri ve bölge ekonomisini canlandırabilmeleri için bulut teknolojilerine yönelmelerinin hayati olduğuna dikkat
Procat Profesyonel Servisler ve Ar-Ge Direktörü Engin Bıçakçı
Procat Profesyonel Servisler ve Ar-Ge Direktörü Engin Bıçakçı
Veri, ‘kişisel veri’ ve ‘özel nitelikli kişisel veri’ olarak ikiye ayrılıyor. Kişisel veri, kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgidir. Örneğin, Ad/Soyad, mesleki deneyime ilişkin bilgiler, IP adresi, konum bilgisi, adres, iletişim bilgileri, doğum yeri, anne-baba adı, medeni durumu gibi. Özel nitelikli kişisel veri ise öğrenilmeleri halinde ilgili kişi hakkında ayrımcılık yapılmasına veya mağduriyete neden olma riski taşıyan verilerdir.