Vertiv, GITEX Global 2025’te Yapay Zekâ Destekli Yeni Nesil Altyapı Çözümlerini Tanıttı
Vertiv, GITEX Global 2025’te Yapay Zekâ Destekli Yeni Nesil Altyapı Çözümlerini Tanıttı
​Vertiv, kurumların yapay zekâ dönüşümünü hızlandırmak ve Orta Doğu’nun dijital gelişimini desteklemek amacıyla geliştirdiği yeni nesil, ileri teknoloji çözümlerini GITEX Global 2025’te tanıttı.
Siber güvenliğin geleceği Ankara'da tartışılacak
Siber güvenliğin geleceği Ankara'da tartışılacak
Bilgi güvenliği ve kriptoloji alanının Türkiye’deki en önemli etkinliklerinden biri olan 18. Uluslararası Bilgi Güvenliği ve Kriptoloji Konferansı (ISCTÜRKİYE 2025), bu yıl "Siber Güvenlikte Gelecek Yaklaşımları ve Siber Güvenlik Düzenlemeleri" ana temasıyla 22-23 Ekim 2025 tarihlerinde Ankara’da Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Konferans Salonları'nda gerçekleştirilecek.
Simya VC’den yapay zekâ destekli uyumluluk platformu Surveill’e yatırım
Simya VC’den yapay zekâ destekli uyumluluk platformu Surveill’e yatırım
Erken aşama girişimlere odaklanan uluslararası hızlandırma fonu Simya VC, iletişim ve pazarlama süreçlerinin yönetimine odaklanan RegTech platformu Surveill’e yatırım yaptı. Simya VC’nin yanı sıra melek yatırımcıların da katıldığı yatırım turunda Surveill, toplamda 1 milyon dolar yatırım aldı.  Surveill aldığı yatırımla, platformun iş zekâsını geliştirerek operasyonlarını küresel ölçekte büyütmeyi ve ekibini genişletmeyi hedefliyor.
Yerli Teknoloji Sektöründen Büyük Başarı
Yerli Teknoloji Sektöründen Büyük Başarı
KPMG Türkiye’nin yeni Teknoloji, Medya ve Telekomünikasyon (TMT) Sektörü Gündem Raporu, hem küresel hem de Türkiye'deki çarpıcı gelişmeleri ortaya koydu. Rapora göre, TMT sektörü Türkiye'de son yıllarda büyük bir kârlılık artışı yakaladı.
Yapay Zekâ, Müşteri Deneyimini Şirketlerin Karar Mekanizmasına Taşıyor: Yeni Stratejik Pusula
Yapay Zekâ, Müşteri Deneyimini Şirketlerin Karar Mekanizmasına Taşıyor: Yeni Stratejik Pusula
Yapay Zekâ (YZ) destekli Müşteri Deneyimi Yönetimi (CXM) platformları, müşterilerin sesini (Voice of Customer - VOC) artık yalnızca şikayet ve memnuniyet verisi olmaktan çıkararak, şirketlerin tedarik zinciri, stok planlaması, ürün geliştirme ve kampanya stratejileri gibi kritik iş kararlarını doğrudan etkileyen bir stratejik güce dönüştürüyor.
Yapay Zeka ve Otomasyon Mobil Ağları Nasıl Dönüştürüyor?
Yapay Zeka ve Otomasyon Mobil Ağları Nasıl Dönüştürüyor?
Telekomünikasyon sektörü, 5G ve 6G ile birlikte daha esnek, verimli ve kendi kendini yöneten sistemlere doğru evriliyor. Telekomünikasyon sektörü, kapsamlı bir değişimin eşiğinde. Dünya genelinde 5G ağlarının (beşinci nesil mobil iletişim) yaygınlaştırılması devam ederken, 6G için de (altıncı nesil mobil iletişim) ilk adımlar atılmış durumda. Mobil şebekelerden beklenen performans giderek artıyor. Gelecekte yalnızca hızlı, kararlı ve geniş kapsama alanına sahip olmaları değil, aynı zamanda vi