Alışveriş sonuçlarını optimize etmenin 7 yolu
Alışveriş sonuçlarını optimize etmenin 7 yolu
E-ticaret ağında yer alan firmalar, Google’ın ‘Alışveriş’ hizmetinde üst sıralarda yer almanın yollarını ararken, Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, bu avantajı elde etmek için yapılması gerekenleri sıraladı. Konuyu ürün başlıklarının optimize edilmesinden reklam kampanyaları oluşturmasına kadar 7 başlık altında ele alan Kaplan, sürdürebilir bir e-ticaret ağı oluşturmak isteyen firmaların bu adımları dikkate almaları gerektiğinin altını çizdi.
Dijital Pazarlama Sektörü 2022’de yüzde 70 büyüdü
Dijital Pazarlama Sektörü 2022’de yüzde 70 büyüdü
Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de yükselişini sürdüren dijital reklamlara 2021 yılında yaklaşık 20 milyar liralık yatırım yapılırken, bu rakam gelişen teknoloji ve yapay zekânın etkisiyle 2022’de 34 milyar TL’ye yükseldi. Söz konusu yatırımlar ile birlikte sektörde, bir önceki yıla göre yüzde 70’lik büyüme kaydedildi
Tiktok’ta Reklam Vermek İçin 5 Kritik Öneri
Tiktok’ta Reklam Vermek İçin 5 Kritik Öneri
Dünya genelinde 1 milyarın üstünde aktif kullanıcıya sahip olan Tiktok, markaların tanıtımlarını yapabilmeleri için büyük önem taşıyor. Özellikle son zamanlarda oldukça popüler olan Tiktok’ta reklam harcamaları ise her geçen gün artış gösteriyor. Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, etkileşimi yüksek bir mecra olan Tiktok’ta markaların ön plana çıkıp daha fazla bilinirlik elde edebileceği 5 kritik öneri sunuyor.
Dijital reklamlar kullanıcının izini sürüyor
Dijital reklamlar kullanıcının izini sürüyor
Mesajlar, mailler, sponsorlu sosyal medya akış ve hikâyeler olarak karşımıza çıkan dijital reklamların hepsi, kişilerin dijital platformlarda yaptığı hareketlere ve ses kayıtlarına göre göre belirleni...
Dijital reklam sektörü 2022 yılında yüzde 35 büyüyecek
Dijital reklam sektörü 2022 yılında yüzde 35 büyüyecek
Pandemi ile birlikte yıldızı parlayan sektörlerin başında gelen dijital pazarlama sektörü, son 2 yıldır her yıl ortalama yüzde 30 oranında büyüme kaydetti. 2021 yılı ilk 6 ayında dijital reklam harcam...
Sahte reklamlar üzerinden yaş grupları hedefleniyor
Sahte reklamlar üzerinden yaş grupları hedefleniyor
Gelişen teknoloji karşısında dijital dünyaya uyum sağlamaya çalışan 7’den 70’e herkes, dolandırıcıların hedefi oluyor. Dolandırıcıların daha çok sahte Google reklamlarına tıklama, ‘Google veya Faceboo...