• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Enerji
  3. BEDAŞ Müşteri Operasyon Merkezleri 12.00-17.00 arası çalışacak
BEDAŞ Müşteri Operasyon Merkezleri 12.00-17.00 arası çalışacak

BEDAŞ Müşteri Operasyon Merkezleri 12.00-17.00 arası çalışacak

ICT Media ICT Media
6 Nisan 2020 00:00
Paylaş

Yeni tip Koronavirüse karşı kişisel izolasyonun önemi giderek artarken Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş. (BEDAŞ), Müşteri Operasyon Merkezleri’nin çalışma saatlerinde yeni bir düzenlemeye gitti. 6 Nisan Pazartesi gününden itibaren tüm Müşteri Operasyon Merkezleri 12.00-17.00 saatleri arasında hizmet verecek.

Tüm dünyayı etkisi altına alan yeni tip Koronavirüse (Kovid-19) karşı bir dizi önlem alan BEDAŞ, müşterilerinin taleplerine yanıt verirken hem müşterilerinin hem de çalışanlarının sağlığını en üst düzeyde korumayı hedefliyor.

Küresel bir salgına dönen yeni tip Koronavirüse karşı hızla aksiyon alarak acil eylem planını devreye alan şirket, Müşteri Operasyon Merkezleri’nde çalışma düzenini de buna göre değiştirdi.

Çalışan ve müşterilerinin sağlığı için her türlü önlemi aldı

Türkiye’yi de etkisi altına alan yeni tip Koronavirüse karşı Dünya Sağlık Örgütü ve Sağlık Bakanlığı’nın talimatlarını hızla devreye alan BEDAŞ,çalışanları ve müşterilerinin güvenliği için peş peşe tedbirleri devreye aldı. İlk etapta kronik rahatsızlığı olan ve hamile çalışanlarına izin veren şirket, evden çalışmaya uygun personeli için de kademeli olarak sayıyı artırarak uzaktan çalışma modelini uygulamaya koymuştu.

Koronavirüs tedbirlerini genişleten BEDAŞ zorunlu hizmetlerin yürütülmesi için en az sayıda çalışan bulundurmak amacıyla yeterli sayıda yönetici ve personelini de dönüşümlü olarak çalışma sistemine geçirdi.

Dağıtım Şirketi olarak 5 milyondan fazla müşteriye hizmet veren BEDAŞ, çalışan ve abonelerinin sağlığı için genel müdürlük, tüm şirket binaları ve müşteri hizmet merkezlerinde düzenli olarak dezenfektasyon çalışmasını da başlatmıştı.

BEDAŞ müşterileri, sosyal mesafenin korunduğu bu dönemde işletme müdürlüklerine gelmeden www.bedas.com.tr, ALO 186 çağrı merkezi ve @BEDASDestek Twitter hesabı üzerinden arıza, aydınlatma, kesme-açma işlemleri, kaçak ihbarı ve ödemeleri, sayaç ve diğer teknik işlemlerini gerçekleştirebilecek.

Paylaş
bedaş koronavirüs

Enerji Kategorisinin En Yenileri

Enerjisa Enerji, Yeni Sürdürülebilirlik Raporlama Standartlarına Uyum Sağladı
Enerjisa Enerji, Yeni Sürdürülebilirlik Raporlama Standartlarına Uyum Sağladı
16 Ağustos 2025 13:25
Karpowership, LNG filosunu genişletiyor
Karpowership, LNG filosunu genişletiyor
15 Ağustos 2025 13:42
Hitachi Energy ve E.ON anlaştı
Hitachi Energy ve E.ON anlaştı
14 Ağustos 2025 12:02
Ankara'da Elektrik Altyapısına 940 Milyon TL'lik Yatırım
Ankara'da Elektrik Altyapısına 940 Milyon TL'lik Yatırım
13 Ağustos 2025 11:06
Enerjisa Enerji, 2025'in İlk Yarısında Güçlü Finansal Sonuçlarla Büyümesini Sürdürdü
Enerjisa Enerji, 2025'in İlk Yarısında Güçlü Finansal Sonuçlarla Büyümesini Sürdürdü
12 Ağustos 2025 13:49
Şirketlerin %84’ü Sürdürülebilirliği Stratejisinin Merkezine Alıyor
Şirketlerin %84’ü Sürdürülebilirliği Stratejisinin Merkezine Alıyor
31 Temmuz 2025 15:11
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.