• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Enerji
  3. BEDAŞ’ın “MOD”u çok yüksek
BEDAŞ’ın “MOD”u çok yüksek

BEDAŞ’ın “MOD”u çok yüksek

ICT Media ICT Media
30 Mart 2021 00:00
Paylaş

5.2 milyondan fazla elektrik abonesi bulunan BEDAŞ, müşteri yoğunluğunun yüksek olduğu Avcılar, Bayrampaşa, Beyoğlu ve Sefaköy’de ‘Müşteri Operasyon ve Destek Merkezi’ oluşturdu. Hedef, değişen müşteri ihtiyaçlarını anlamak ve bunlara kalıcı çözümler üretmek.

İstanbul'un Avrupa Yakası’nda 10 milyondan fazla nüfusa elektrik dağıtım hizmeti sunan Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş. (BEDAŞ), abonelerinin talep ve ihtiyaçlarına daha hızlı çözüm üretmek hedefiyle Avcılar, Bayrampaşa, Beyoğlu ve Sefaköy’de, ‘Müşteri Operasyon ve Destek Merkezi’ (MOD) oluşturdu. Bu bölgelerdeki işletme bölge müdürlükleri bünyesinde faaliyet gösteren MOD’lar, uçtan uca müşteri deneyimini dönüştürmeyi amaçlıyor.
 

Pandemi ile müşteri ihtiyaçları da değişti



Mart 2020’de Türkiye’yi de etkisi altına alan Kovid-19 pandemisi ile birlikte müşterilerin beklentileri ve ihtiyaçlarının değiştiğine işaret eden BEDAŞ Genel Müdürü Murat Yiğit, “Avrupa Yakası’nda 5.2 milyondan fazla aboneye elektrik dağıtım hizmeti veriyoruz. Bünyemizde 15 tane işletme müdürlüğü var. Özellikle müşteri temasının fazla olduğu Avcılar, Bayrampaşa, Beyoğlu ve Sefaköy’de yeni bir yapılanmaya gittik. Değişen müşteri ihtiyaçlarını daha iyi anlamak, bu ihtiyaçlara kalıcı çözümler üretmek ve kurumsal görünümümüzü, kurum kimliği hedeflerine uygun hale getirmek için MOD’ları oluşturduk. Kısa sürede abonelerimizden de oldukça olumlu geri dönüşler aldık” değerlendirmesinde bulundu.

Mod’larda hangi işlemler yapılıyor?

Toplam 48 kişilik personelle abonelerin taleplerine yanıt üreten MOD’larda, evrak kayıt işlemlerinden kentsel dönüşüm başvurusuna, adres güncellemeden dağıtım bağlantı anlaşmasına kadar pek çok işleme hızla yanıt veriliyor. Yine ALO186 Çağrı Merkezi’nden gelen dilekçeler günlük olarak sistemden alınarak her gün ilgili müdürlüklere ulaştırılıyor. Gün içinde yanıtlanan dilekçeler, talepte bulunan müşteriye elden teslim ediliyor. Proje, yıkım, orta gerilim tesisatlarında güç değişikliği, sanayi sicil belgesi tarife güncelleme gibi işlemler de yine MOD’lar üzerinden yapılabiliyor.

Mod çalışanlarına düzenli eğitim veriliyor

Yüksek müşteri memnuniyeti hedefi ile çalışan BEDAŞ, MOD’larda görev alan çalışanlarına da bu çerçevede düzenli eğitimler veriyor. CK Akademi tarafından ihtiyaç analizine göre planlanan eğitimlerde; iletişim davranış modelleri, etkin dinlemenin önemi, müşteriyle empati kurmak, hizmette farklılaşmak gibi konular ele alınıyor.

Paylaş
bedaş Müşteri Operasyon ve Destek Merkezi murat yiğit ALO186 Çağrı Merkezi CK Akademi teknoloji gündemi bilişim gündemi

Enerji Kategorisinin En Yenileri

Vertiv, EMEA Bölgesindeki Edge uygulamaları için geliştirdiği ön tasarımlı veri merkezi çözümünü geliştirerek enerji verimliliğini artırıyor ve kurulum süreçlerini hızlandırıyor
Vertiv, EMEA Bölgesindeki Edge uygulamaları için geliştirdiği ön tasarımlı veri merkezi çözümünü geliştirerek enerji verimliliğini artırıyor ve kurulum süreçlerini hızlandırıyor
22 Mayıs 2025 11:28
Karagöz Gölge Oyunu ile çocuklara enerji tasarrufu dersi
Karagöz Gölge Oyunu ile çocuklara enerji tasarrufu dersi
15 Mayıs 2025 15:00
Uludağ Elektrik'ten engellere çözüm: İşaret dili görüşme hattı 7 yıldır kesintisiz hizmette
Uludağ Elektrik'ten engellere çözüm: İşaret dili görüşme hattı 7 yıldır kesintisiz hizmette
15 Mayıs 2025 10:23
Enerjide milli güvenlik vurgusu: Erdoğan’dan çevre ve yatırım mesajları
Enerjide milli güvenlik vurgusu: Erdoğan’dan çevre ve yatırım mesajları
8 Mayıs 2025 16:50
Şırnak’a 10 milyon TL’lik yatırım: Siyah İnci’den yıllık 390 bin tonluk kömür tesisi
Şırnak’a 10 milyon TL’lik yatırım: Siyah İnci’den yıllık 390 bin tonluk kömür tesisi
23 Nisan 2025 12:07
Bilişim Vadisi'nde güneş enerjisiyle büyük tasarruf
Bilişim Vadisi'nde güneş enerjisiyle büyük tasarruf
16 Nisan 2025 12:06
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.