• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Gündem
  3. Dijital Reklamcılıkta Yeni Dönem: CTV ve DOOH Yükselişte
Dijital Reklamcılıkta Yeni Dönem: CTV ve DOOH Yükselişte

Dijital Reklamcılıkta Yeni Dönem: CTV ve DOOH Yükselişte

ICT Media ICT Media
17 Eylül 2025 12:03
Paylaş

Dijital reklamcılığın yükselen trendleri olan bağlantılı TV (CTV) ve dijital ev dışı (DOOH) reklamcılık, markaların tüketiciye ulaşma biçimlerini kökten değiştiriyor. Reklam teknolojileri şirketi Adform, bu yeni döneme uygun çözümlerle markalara rehberlik ediyor.

Geleneksel TV yayıncılığının yerini hızla streaming platformlarına ve akıllı TV'lere bırakmasıyla CTV reklamcılığı küresel çapta büyük bir ivme kazandı. 2025'te 25,07 milyar dolara ulaşması beklenen CTV pazarının, 2025-2033 yılları arasında yıllık yüzde 3,4 bileşik büyüme oranıyla istikrarlı bir şekilde büyüyeceği tahmin ediliyor. Gelişmiş hedefleme ve interaktif formatlar sunan bu kanalda, 2024 yılında gösterimlerde yüzde 18'lik bir artış yaşandı.

Benzer şekilde, şehirleşmenin ve dijitalleşmenin etkisiyle dijital ev dışı (DOOH) reklamcılığı da giderek daha büyük bir rol üstleniyor. Türkiye'de DOOH pazarının 2025'te 140,29 milyon dolara ulaşması ve 2025-2033 yılları arasında yıllık yüzde 7,11 büyüme oranıyla devam etmesi bekleniyor. Konum bazlı hedefleme ve dinamik içerik sunma yeteneğiyle öne çıkan DOOH, tüketicilerle fiziksel dünyada dahi etkileşim kurma potansiyeli taşıyor.

Adform'dan Omnichannel Yaklaşımı

Adform, gelişmiş teknolojileriyle CTV ve DOOH gibi yeni nesil reklam kanallarını bir araya getirerek markaların medya stratejilerini geleceğe taşıyor. Adform Türkiye Ticari Direktörü Ekrem Ekicigil, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi:

"Bağlantılı TV (CTV) ve Dijital Ev Dışı (DOOH) gibi kanallar, markaların hedef kitleleriyle daha etkileşimli bir bağ kurması için eşsiz fırsatlar sunuyor. Adform olarak, omnichannel yaklaşımımız ile reklamverenlerin bu güçlü kanalların potansiyelini tam anlamıyla kullanmalarını sağlıyoruz."

Ekicigil ayrıca, teknolojileri sayesinde markaların dijital bütçelerini en verimli şekilde değerlendirerek geleceğin reklamcılık trendlerine bugünden adapte olabildiklerini belirtti.

 

Paylaş
CTV DOOH Adform Ekrem Ekicigil

Gündem Kategorisinin En Yenileri

HAVELSAN ve Kredi Kayıt Bürosu’ndan stratejik teknoloji iş birliği
HAVELSAN ve Kredi Kayıt Bürosu’ndan stratejik teknoloji iş birliği
21 Ekim 2025 12:16
ASELSAN'ın Bilim Tırı Mardin'de: Tekno Macera Yolculuğu Tamamlanıyor
ASELSAN'ın Bilim Tırı Mardin'de: Tekno Macera Yolculuğu Tamamlanıyor
20 Ekim 2025 13:41
Akıllı bakım, hat durmalarını ve maliyetleri önleyerek rekabet avantajı sağlıyor
Akıllı bakım, hat durmalarını ve maliyetleri önleyerek rekabet avantajı sağlıyor
20 Ekim 2025 13:35
Dijital Dönüşümün Gizli Hatası: %70 Başarısızlık Oranının Nedeni
Dijital Dönüşümün Gizli Hatası: %70 Başarısızlık Oranının Nedeni
17 Ekim 2025 14:35
İstanbul Havalimanı’nda kaybolmaya son: Yandex Maps’ten iç mekân navigasyonu
İstanbul Havalimanı’nda kaybolmaya son: Yandex Maps’ten iç mekân navigasyonu
16 Ekim 2025 11:02
Vertiv, GITEX Global 2025’te Yapay Zekâ Destekli Yeni Nesil Altyapı Çözümlerini Tanıttı
Vertiv, GITEX Global 2025’te Yapay Zekâ Destekli Yeni Nesil Altyapı Çözümlerini Tanıttı
15 Ekim 2025 13:09
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.