
Türkiye'nin lider dijital öğrenme platformu Enocta, şirketlerin artan ve çeşitlenen ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla Enocta Pazaryeri'ni kurdu. Bu yeni platform, kurumsal gelişimini bir üst seviyeye taşımak isteyen firmalara, dijital içerikten çalışan sağlığına, özel içerik üretiminden dil çözümlerine kadar geniş bir yelpazede, 20'den fazla iş ortağının sunduğu hizmetlere tek bir noktadan erişim imkanı sağlıyor.
Enocta, 20 yılı aşkın tecrübesi ve 3.5 milyonu aşkın kullanıcısıyla, 25 farklı sektörde faaliyet gösteren 500'den fazla kuruma uçtan uca dijital öğrenme çözümleri sunuyor. Şirketlerin farklı hizmet sağlayıcılarla çalışmaktan kaynaklanan zaman ve insan kaynağı yükünü azaltmayı hedefleyen Enocta, müşterilerine daha kolay bir deneyim sunmak için bu yeni pazaryerini hayata geçirdi.
Enocta Pazaryeri, eğitim içeriklerinden araştırma raporlarına, dil gelişim araçlarından esenlik uygulamalarına kadar zengin bir katalog sunuyor. Platform, güvenilir ve alanında kendini kanıtlamış içerik sağlayıcıları bir araya getirerek kurumların farklı ihtiyaçlarına bütünsel çözümler sunmayı amaçlıyor.
Enocta CEO'su Sercan Çelebi, "Müşterilerimizin başka gereksinimlerini de kendi kalitemizle karşılayabileceğimizi düşündük. Her biri kendi alanında çok başarılı iş ortaklarımızla birlikte, müşterilerimize zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan, sürdürülebilir gelişim için tek noktadan erişim kolaylığı sunan bir pazaryeri oluşturduk," dedi. Enocta CCO & CHRO'su Meriç Koraltürk Polat ise, Enocta'nın rekabet yerine iş birliğini hedeflediğini ve bu platformun, müşterilerin hayatını kolaylaştıracağını belirtti.
Platformda yer alan iş ortakları arasında Constructor Proctor, Codemodeon, Wellbees, Rosetta Stone gibi kendi kategorilerinin önde gelen kuruluşları bulunuyor. Enocta Pazaryeri, teknoloji ve içerik odaklı çözümlerle şirketlerin gelişim faaliyetlerini tek çatı altında topluyor.