• Biz Kimiz
  • Künye
logo
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
  1. Anasayfa
  2. Gündem
  3. Konecta ve CrewAI, Müşteri Deneyimi Operasyonlarını Yapay Zekâ ile Dönüştürüyor
Konecta ve CrewAI, Müşteri Deneyimi Operasyonlarını Yapay Zekâ ile Dönüştürüyor

Konecta ve CrewAI, Müşteri Deneyimi Operasyonlarını Yapay Zekâ ile Dönüştürüyor

ICT Media ICT Media
12 Kasım 2025 11:07
Paylaş

Müşteri deneyimi (CX) ve dijital hizmetler sektörünün küresel lideri Konecta, çoklu yapay zekâ müşteri temsilcilerinin koordinasyonuna odaklanan platform CrewAI ile stratejik bir ortaklık kurduğunu duyurdu. Bu iş birliği, insan uzmanlığı, CX mükemmeliyeti ve yapay zekâ yetkinliklerini birleştirerek, otonom yapay zekâ temsilcilerinin iş süreçlerini yönettiği yeni bir dönemi başlatmayı hedefliyor.

Konecta, bu ortaklık kapsamında Avrupa ve Latin Amerika’da CrewAI’nin lider danışmanlık ve uygulama iş ortağı olarak konumlanacak. Şirket, kurumlara karmaşık ve uçtan uca iş süreçlerini otomatikleştirme yeteneği sunan, birden fazla uzmanlaşmış yapay zekâ temsilcisinin eş zamanlı olarak koordine edildiği bir sistem kurmalarında destek olacak. Örnek olarak, ticari tekliflerin müşteri analizi, hikâye tasarımı ve fiyatlandırma dâhil tüm adımlarının yapay zekâ ekipleri tarafından yönetilmesi gösteriliyor.

Bu model, Konecta’nın Agentic AI stratejisinin temelini oluşturuyor ve CrewAI’nin Agent Management Platformu (AMP) üzerine inşa ediliyor. Amaç, yapay zekâ kullanımını müşteri ve kurumsal operasyonlarda hızlı ve güvenli bir şekilde ölçeklendirmek. Bu dönüşüm sadece Konecta’nın BFSI, Perakende ve Telekomünikasyon gibi sektörlere yönelik çözümlerini desteklemekle kalmıyor; aynı zamanda İK ve Finans gibi iç operasyonlarını da optimize ediyor.

Ortaklığın operasyonel etkisine dair somut bir örnek de paylaşıldı: Konecta, bir online yemek siparişi markası için Sesli Müşteri Temsilcisi testlerini CrewAI altyapısıyla otomatikleştirdi. Bu sayede 1.000 uçtan uca test görüşmesinin orkestrasyonu ile kalite kontrol süresi %96 oranında kısalarak 74 saatten 3 saate düştü. Konecta, tüm CrewAI projelerini yönetmek üzere özel bir Mükemmeliyet Merkezi kurduğunu ve önümüzdeki yıl müşteri portföyünün %30 ila %40’ının bu entegrasyondan faydalanacağını öngörüyor.

Konecta CEO’su Nourdine Bihmane, bu iş birliğinin insan zekâsını, CrewAI’nin kontrollü orkestrasyonu ile güçlendirmek anlamına geldiğini vurguladı. CrewAI CEO’su João Moura ise Konecta’nın operasyonel derinliğiyle birlikte akıllı operasyonların vaatlerini sürdürülebilir bir gerçeğe dönüştürdüklerini belirtti.

 

Paylaş
CrewAI Konecta Agentic AI Nourdine Bihmane João Moura

Gündem Kategorisinin En Yenileri

Stevie MENA Ödülleri 2026 için geri sayım başladı
Stevie MENA Ödülleri 2026 için geri sayım başladı
11 Kasım 2025 15:08
İstanbul, televizyonun geleceğine ev sahipliği yapıyor
İstanbul, televizyonun geleceğine ev sahipliği yapıyor
11 Kasım 2025 15:04
SAP Dönüşüm Ödülleri 2025 sahiplerini buldu
SAP Dönüşüm Ödülleri 2025 sahiplerini buldu
11 Kasım 2025 15:01
Mavi Vatan'da Yeni Dönem: Sahil Güvenlik Radyosu Türksat Uydularında
Mavi Vatan'da Yeni Dönem: Sahil Güvenlik Radyosu Türksat Uydularında
10 Kasım 2025 11:22
E-Ticarette Başarının Formülü: Hız ve Kişiselleştirilmiş Deneyim
E-Ticarette Başarının Formülü: Hız ve Kişiselleştirilmiş Deneyim
10 Kasım 2025 11:12
IAS’tan Almanya’nın Öncü Üniversiteleriyle Stratejik İşbirliği: Canias ERP Eğitimde
IAS’tan Almanya’nın Öncü Üniversiteleriyle Stratejik İşbirliği: Canias ERP Eğitimde
7 Kasım 2025 16:47
ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.