• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Pivony "Müşterim Ne Diyor" Programı İçin Vodafone ile İşbirliği Yaptı
Pivony

Pivony "Müşterim Ne Diyor" Programı İçin Vodafone ile İşbirliği Yaptı

ICT Media ICT Media
12 Aralık 2022 12:21
Paylaş

Pivony "Müşterim Ne Diyor" programı için Vodafone Türkiye ile işbirliği yaptığını duyurdu. Müşterilerin motivasyonlarını anlayarak en iyi müşteri deneyimi sunmayı hedefleyen program için iş birliğine gittiklerini belirten Pivony'nin Kurucu Ortağı ve CEO'su Emre Çalışır “Pivony’nin sunduğu yapay zeka ve platform özellikleri, Vodafone Türkiye’nin büyüme stratejilerine değer katacak ve müşterilerinin memnuniyet oranlarını artırmaya yardımcı olacaktır" dedi. 

2020 yılında Tüketici Zekası Girişimi olarak kurulan Pivony, dünyanın en büyük telekom ve teknoloji sağlayıcı şirketlerinden olan Vodafone ile ortaklığa gittiğini duyurdu. Yapay zekâ destekli platformu aracılığıyla Pivony, Vodafone’un çevrimiçi/çevrimdışı olarak çoklu kanallardaki müşteri görüşlerinden içgörüler edinmesini sağlayacak. İki şirket arasındaki ortaklık ile Pivony'nin self servis yapay zeka destekli platformu Vodafone'un tüm çalışanlarına sunulacak.

Pivony ile yapılan işbirliğini değerlendiren Vodafone Türkiye Müşteri ve Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Direktörü Hande Kozlu, “Müşterilerimizle tüm etkileşimlerimizde içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir yaklaşımla, onların güvenilir yol arkadaşları olmayı hedefliyoruz. Müşterilerimizin severek kullandığı bir marka olmak için uğraşıyor; ihtiyaçlarını güzel deneyimler yaşatarak karşılamak, hayatlarını kolaylaştırmak ve güvenlerini kazanmak, birlikte güzel bir geleceği mümkün kılmak için çalışıyoruz. Daha iyi bir deneyimi mümkün kılmak için tüm çalışanlarımızın yeterli yetkinliklere sahip olmasına çok önem veriyoruz. Pivony ile yaptığımız işbirliğinin de mutlu müşteriler yaratma konusunda şirketimize önemli kazanımlar sağlayacağına inanıyoruz. Vodafone olarak, müşteri odaklı inisiyatiflerle müşteri deneyimini artırmaya devam edeceğiz” dedi.

“Tüketici alışkanlarının ve deneyimlerinin çok hızlı değişim gösterdiği bir dünyada yaşıyoruz. Yapılan yeni bir araştırmaya göre, tüketicilerin markalarla ilgili 40’tan fazla kanal üzerinden görüş bildirdiklerini görüyoruz. Geliştirdiğimiz teknoloji ve sağladığımız platform ile birlikte, markaların müşterileriyle aralarında oluşabilecek empati boşluğunu minimuma indirebilmelerini hedefliyoruz. Yapay Zeka’nın bir alanı olan Doğal Dil İşleme ve Anlama’ya yaptığımız yatırım sayesinde tüketiciyi anlamayı dijitalleştiriyoruz” diyerek girişimin misyonuna dair açıklamalarda bulunan Pivony Kurucu Ortağı ve CEO'su Emre Çalışır, sözlerine şunları ekledi: “Vodafone Türkiye ile iş ortaklığımızın başlamış olmasından heyecan ve mutluluk duyuyorum. Vodafone, Pivony ile değişen müşteri ihtiyaçlarını ortaya çıkarırken, alacağı hızlı aksiyonlarla müşteri odaklılıkta lider olmaya devam edecek." 

 

Paylaş
PIVONY Vodofone Emre Çalışır Hande Kozlu telekominikasyon haberleri

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Vodafone, 5G heyecanını müşterileriyle kutluyor
Vodafone, 5G heyecanını müşterileriyle kutluyor
17 Ekim 2025 14:41
Engin Aksoy: “5 Kıtadaki 5g Deneyimimizi Türkiye’ye Getirmeye Dünden Hazırız”
Engin Aksoy: “5 Kıtadaki 5g Deneyimimizi Türkiye’ye Getirmeye Dünden Hazırız”
16 Ekim 2025 18:13
Telekomünikasyon Sektöründe Yerli Üretim Atağı: İTO 67 No’lu Meslek Komitesi’nden Stratejik Adım
Telekomünikasyon Sektöründe Yerli Üretim Atağı: İTO 67 No’lu Meslek Komitesi’nden Stratejik Adım
11 Ekim 2025 12:38
Vodafone Business ve TÜRKONFED’den KOBİ’lere Dijitalleşme Çağrısı
Vodafone Business ve TÜRKONFED’den KOBİ’lere Dijitalleşme Çağrısı
10 Ekim 2025 11:25
Vodafone ve Nokia’dan dünyada bir ilk
Vodafone ve Nokia’dan dünyada bir ilk
2 Ekim 2025 16:27
Gönüllüler ve Çocuklar 2 Ekim’de Yapılacak “Dünya İçin Lazım - Greenfest’te” Buluşuyor
Gönüllüler ve Çocuklar 2 Ekim’de Yapılacak “Dünya İçin Lazım - Greenfest’te” Buluşuyor
30 Eylül 2025 17:26
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.