
Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğinde bu yıl beşincisi gerçekleştirilen Cool Markalar Araştırması’nın sonuçları açıklandı. Araştırmada Shell akaryakıt kategorisinde tüketiciler tarafından ‘En Cool Marka’ seçildi.
SHELL, Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye tarafından yapılan Cool Markalar Araştırması’nda akaryakıt sektörünün ‘En Cool Marka’sı seçildi. İklimlendirmeden jean sektörüne, otomotivden kahveye 20'yi aşkın kategoride yapılan Cool Markalar Araştırması’nda jüri önceki yıllarda olduğu gibi halk oldu. Araştırma bu yıl beşinci kez gerçekleştirildi.
Shell, değişime öncülük etmesi, teknolojiye yatırım yapması, araştırma ve geliştirme faaliyetlerine dünyada her yıl yaklaşık 1 milyar dolar harcamasıyla sektördeki rakiplerinden farklılaştı. Shell’i tüketicilerin gözünde farklılaştıran konuların başında yakıt kalitesi geliyor. Shell dünyada ve Türkiye’de teknolojik yeniliklerle yakıtlarını sürekli geliştiriyor; verimlilik ve performans artışı ile sürücülerin yolculuklarına değer katmayı hedefliyor. Shell’in kurşunsuz ve dizel performans yakıtlarının yeni nesli olarak tanımlanan Shell V-Power, Ferrari ile geliştirilen ve Ferrari tarafından tavsiye edilen dünyadaki tek yakıt olma özelliğini taşıyor.
Güçlendirilmiş DYNAFLEX teknolojisi içeren Shell V-Power, önceden oluşmuş tortuları temizlemeye yardımcı özelliğiyle motor temizliğinde bugüne kadarki en etkili sonuçları veren yakıt özelliğini taşıyor. Aynı zamanda motoru korumaya da yardımcı olan Shell V-Power sayesinde sürücüler diğer Shell yakıtlarına göre daha fazla verimlilik ve daha gelişmiş performans elde ediyor.