• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Enerji
  3. Socar Türkiye, Pandemi Döneminde Çalışanları için Özel Hat Oluşturdu
Socar Türkiye, Pandemi Döneminde Çalışanları için Özel Hat Oluşturdu

Socar Türkiye, Pandemi Döneminde Çalışanları için Özel Hat Oluşturdu

ICT Media ICT Media
17 Eylül 2020 00:00
Paylaş

SOCAR Türkiye, pandemi döneminde grup çalışanları ve aileleri için ‘Çalışan Destek Hattı’ uygulamasını devreye aldı. 443 uzmanın 7 gün 24 saat hizmet verdiği hat ile tıp, psikoloji, hukuk, sağlıklı beslenme, ergonomi, teknoloji, veterinerlik hizmetleri ve mali konularda çalışanlara destek olundu.

Tüm dünyayı etkisi altına alan Kovid-19 ile mücadele devam ederken Türkiye’nin en büyük doğrudan dış yatırımcısı SOCAR Türkiye, ‘Çalışan Destek Hattı’ ile bu zorlu süreçte grup çalışanları ve ailelerinin yanında yer aldı. SOCAR Türkiye İnsan Kaynakları, uzaktan çalışma sürecinde ortaya çıkabilecek sorun ve talepler için, ‘tıp, psikoloji, hukuk, sağlıklı beslenme, ergonomi, teknoloji, veterinerlik hizmetleri ve mali konuları’ kapsayan bir destek hattı oluşturdu. Söz konusu uygulamayı kullananların sayısı nisan-temmuz ayları arasında 948’i buldu. Toplam çağrısı sayısının 1.928’e ulaştığı bu dönemde en çok tıbbi konularla ilgili bilgi alınırken bu konuda başvuranların 177’si kadın, 126’sı erkeklerden geldi. Sağlıkla ilgili toplam 303 aramanın 106’sını çocuk hastalıklarına yönelik soruları içerdi.

443 Uzman Destek Veriyor

5 bin 600 kişilik büyük bir aile olduklarına dikkat çeken SOCAR Türkiye İnsan Kaynakları Başkanı Sibel Uğur, “Kovid-19 pandemisinin ülkemizde görülmesinin ardından grup şirketlerimizin tümünde acil eylem planını devreye aldık. Sağlık için evden çalışmanın, izolasyonun öne çıktığı bu dönemde ofis çalışanlarımızın yüzde 85’i evden çalışmaya geçti. Bu dönemde bir yandan çalışanlarımızın sağlığını korurken diğer yandan her türlü soru ve taleplerine yanıt üretmek adına ‘Çalışan Destek Hattı’nı oluşturduk. 327 psikolog, 28 avukat, 25 doktor, 12 mali müşavir, 8 hemşire, 20 teknik uzman, 8 veteriner, 5 fizik tedavi uzmanı ve 10 diyetisyenden oluşan 443 uzman isimden oluşan bir kadro, SOCAR Türkiye çalışanları ve ailelerinin soru ve taleplerine çözüm üretmek üzere 7 gün 24 saat telefonun diğer ucunda bulunuyor” dedi.

Minik Dostlarımız Da Unutulmadı

‘Çalışan Destek Programı’ çerçevesinde oluşturulan hatta, nisan-ağustos ayları arasında 948 kişi başvururken bunun 846’si grup çalışanları, 102’si ise aile bireylerinden geldi. Grup şirketlerinin yer aldığı kentlerden gelen aramalarda İzmir 553 başvuru ile ilk sırada yer aldı. Onu 250 başvuru ile İstanbul, 55 başvuru ile Bursa’dan gelen aramalar izledi. Arama amaçları açısından bakıldığında tıbbi konular en çok merak edilenlerin başında geldi. 303 kişi tıbbi konularda, 220 kişi genel, 179 kişi hukuki bilgi, 131 kişi psikolojik destek, 37 kişi veteriner danışmanlığı, 34 kişi sağlıklı beslenme, 11 kişi ergonomi, 6 kişi teknolojik destek ve 4 kişi de yeni doğan hizmeti için başvurdu.

Paylaş
SOCAR Türkiye pandemi Sibel Uğur it haberleri teknoloji gündemi bilişim haberleri bilişim gündemi

Enerji Kategorisinin En Yenileri

 Uludağ Enerji’den Genç Yetenekler İçin Stratejik İş Birliği
Uludağ Enerji’den Genç Yetenekler İçin Stratejik İş Birliği
25 Haziran 2025 17:51
Hitachi Energy’den Türkiye’ye 2 Milyar 800 Milyon TL’lik Yatırım
Hitachi Energy’den Türkiye’ye 2 Milyar 800 Milyon TL’lik Yatırım
19 Haziran 2025 15:09
TürkTraktör’ün Ankara’daki Fabrikası Elektrik İhtiyacının Tamamını Güneşten Alıyor
TürkTraktör’ün Ankara’daki Fabrikası Elektrik İhtiyacının Tamamını Güneşten Alıyor
14 Haziran 2025 13:59
Enerji depolama ekosistemi Ankara’da buluştu
Enerji depolama ekosistemi Ankara’da buluştu
28 Mayıs 2025 17:45
Vertiv, EMEA Bölgesindeki Edge uygulamaları için geliştirdiği ön tasarımlı veri merkezi çözümünü geliştirerek enerji verimliliğini artırıyor ve kurulum süreçlerini hızlandırıyor
Vertiv, EMEA Bölgesindeki Edge uygulamaları için geliştirdiği ön tasarımlı veri merkezi çözümünü geliştirerek enerji verimliliğini artırıyor ve kurulum süreçlerini hızlandırıyor
22 Mayıs 2025 11:28
Karagöz Gölge Oyunu ile çocuklara enerji tasarrufu dersi
Karagöz Gölge Oyunu ile çocuklara enerji tasarrufu dersi
15 Mayıs 2025 15:00
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.