• Biz Kimiz
  • Künye
logo
roqos
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
roqos
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Telekom Sektöründe Mobil Uygulamalar ile Aktivite Sayısını % 100’ü Aşan Oranda Artırmak Mümkün
Telekom Sektöründe Mobil Uygulamalar ile Aktivite Sayısını % 100’ü Aşan Oranda Artırmak Mümkün

Telekom Sektöründe Mobil Uygulamalar ile Aktivite Sayısını % 100’ü Aşan Oranda Artırmak Mümkün

ICT Media ICT Media
13 Haziran 2024 12:00
Paylaş

Telekom sektörü Kurumsal Çözüm Merkezlerindeki rekabete dikkat çeken Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, sektörün hızla dijitalleştiğini ve Ekmob ile kullanıcı başına ortalama yapılan aktivite sayısının %100’ü aşan oranlarda arttığını söyledi.

Telekom sektöründe müşterilerin sık sık operatör değiştirdiklerini belirten Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, “Sektörde ciddi bir rekabet var. Sektörün temel hedefi mevcut müşteride yenileme ve yeni müşteri kazanımı. Sektörün kar marjının düşmesi ve artan maliyetler sebebiyle operasyonlar küçülüyor. Ayrıca sektör hızla dijitalleşiyor. İş modeli sahaya inip müşteri kazanmaya çalışmaktan hedefli müşteriye randevu alıp kazanmaya çalışmaya döndü. Bu da tamamen verimlilik odaklı bir değişim haline geldi.” dedi.

Müşteri kazanım oranı %26,8 olarak gerçekleşiyor

Ekmob kullanan işletmelerde kullanıcı başına ortalama yapılan aktivite sayısı artış oranı %100’den fazla, müşteri kazanım oranı %26,8, aktivitenin satışa dönme oranı %20 olarak gerçekleşiyor.

Ekmob ile potansiyel müşterilerin hedef müşteri ve aktif müşteri olma süreci uçtan uca takip edilebiliyor. Kaybedilen müşterilerin verilerinin elde tutulması sebebiyle zaman zaman canlandırma aramaları yapılıp, sorumlular değiştirilerek kazanım süreçlerini iyileştirilebiliyor.

Satış ekipleri Ekmob’u kullanarak günden güne verimliliğini artırıyor

Operasyonel süreçte de satış verileri aktivasyon işlemi tamamlandıktan sonra ölçülebiliyor ve raporlanabiliyor. Ekmob ile birlikte müşteriden sözleşme alındığı an, sözleşme merkeze ulaşmamış olsa bile satışlar raporlanabiliyor. Bu sayede günlük satış hedefi verilebiliyor ve takip edilebiliyor. Satış ekipleri Ekmob’u kullanarak günden güne verimliliği artırıyor. Satışlar müşteri kazanımı ile başlıyor, sözleşmenin aktivasyonu ile tamamlanıyor. Bu süreçte çağrı merkezi ekibi, saha ekibi ve satış destek ekibi yer alıyor ve hepsi Ekmob kullanarak süreçlerini başlangıçtan bitişe kadar Ekmob ile ilerletebiliyor. Böylece tüm sürecin analizi yapılabiliyor ve raporlanabiliyor.

Paylaş
Ekmob Sunay Şener

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Vodafone Business ve TÜRKONFED’den KOBİ’lere Dijitalleşme Çağrısı
Vodafone Business ve TÜRKONFED’den KOBİ’lere Dijitalleşme Çağrısı
10 Ekim 2025 11:25
Vodafone Business Ve Türkonfed Kobi’leri Dijitalleştirmeye Devam Ediyor
Vodafone Business Ve Türkonfed Kobi’leri Dijitalleştirmeye Devam Ediyor
9 Ekim 2025 14:06
Vodafone ve Nokia’dan dünyada bir ilk
Vodafone ve Nokia’dan dünyada bir ilk
2 Ekim 2025 16:27
Gönüllüler ve Çocuklar 2 Ekim’de Yapılacak “Dünya İçin Lazım - Greenfest’te” Buluşuyor
Gönüllüler ve Çocuklar 2 Ekim’de Yapılacak “Dünya İçin Lazım - Greenfest’te” Buluşuyor
30 Eylül 2025 17:26
Fiber ve GSM’de Çifte Stratejik Adım: Türk Telekom KKTC’nin Dijital Omurgasını Kuruyor
Fiber ve GSM’de Çifte Stratejik Adım: Türk Telekom KKTC’nin Dijital Omurgasını Kuruyor
25 Eylül 2025 17:02
Vodafone'dan Üniversitelilere Fikir Maratonu:
Vodafone'dan Üniversitelilere Fikir Maratonu: "Bi' Düşünsene" ile Geleceğe Yön Ver
19 Eylül 2025 15:44
ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ EKİM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.