• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Telekom Sektöründe Mobil Uygulamalar ile Aktivite Sayısını % 100’ü Aşan Oranda Artırmak Mümkün
Telekom Sektöründe Mobil Uygulamalar ile Aktivite Sayısını % 100’ü Aşan Oranda Artırmak Mümkün

Telekom Sektöründe Mobil Uygulamalar ile Aktivite Sayısını % 100’ü Aşan Oranda Artırmak Mümkün

ICT Media ICT Media
13 Haziran 2024 12:00
Paylaş

Telekom sektörü Kurumsal Çözüm Merkezlerindeki rekabete dikkat çeken Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, sektörün hızla dijitalleştiğini ve Ekmob ile kullanıcı başına ortalama yapılan aktivite sayısının %100’ü aşan oranlarda arttığını söyledi.

Telekom sektöründe müşterilerin sık sık operatör değiştirdiklerini belirten Ekmob Kurucusu ve CEO’su Sunay Şener, “Sektörde ciddi bir rekabet var. Sektörün temel hedefi mevcut müşteride yenileme ve yeni müşteri kazanımı. Sektörün kar marjının düşmesi ve artan maliyetler sebebiyle operasyonlar küçülüyor. Ayrıca sektör hızla dijitalleşiyor. İş modeli sahaya inip müşteri kazanmaya çalışmaktan hedefli müşteriye randevu alıp kazanmaya çalışmaya döndü. Bu da tamamen verimlilik odaklı bir değişim haline geldi.” dedi.

Müşteri kazanım oranı %26,8 olarak gerçekleşiyor

Ekmob kullanan işletmelerde kullanıcı başına ortalama yapılan aktivite sayısı artış oranı %100’den fazla, müşteri kazanım oranı %26,8, aktivitenin satışa dönme oranı %20 olarak gerçekleşiyor.

Ekmob ile potansiyel müşterilerin hedef müşteri ve aktif müşteri olma süreci uçtan uca takip edilebiliyor. Kaybedilen müşterilerin verilerinin elde tutulması sebebiyle zaman zaman canlandırma aramaları yapılıp, sorumlular değiştirilerek kazanım süreçlerini iyileştirilebiliyor.

Satış ekipleri Ekmob’u kullanarak günden güne verimliliğini artırıyor

Operasyonel süreçte de satış verileri aktivasyon işlemi tamamlandıktan sonra ölçülebiliyor ve raporlanabiliyor. Ekmob ile birlikte müşteriden sözleşme alındığı an, sözleşme merkeze ulaşmamış olsa bile satışlar raporlanabiliyor. Bu sayede günlük satış hedefi verilebiliyor ve takip edilebiliyor. Satış ekipleri Ekmob’u kullanarak günden güne verimliliği artırıyor. Satışlar müşteri kazanımı ile başlıyor, sözleşmenin aktivasyonu ile tamamlanıyor. Bu süreçte çağrı merkezi ekibi, saha ekibi ve satış destek ekibi yer alıyor ve hepsi Ekmob kullanarak süreçlerini başlangıçtan bitişe kadar Ekmob ile ilerletebiliyor. Böylece tüm sürecin analizi yapılabiliyor ve raporlanabiliyor.

Paylaş
Ekmob Sunay Şener

Telekom Kategorisinin En Yenileri

SOCAR Fiber ve TurkNet’ten stratejik iş birliği
SOCAR Fiber ve TurkNet’ten stratejik iş birliği
3 Temmuz 2025 10:29
5G Destekli Yeni Tecno Camon 40 Pro 5G İlk Kez ve Sadece Vodafone FLEX’te
5G Destekli Yeni Tecno Camon 40 Pro 5G İlk Kez ve Sadece Vodafone FLEX’te
1 Temmuz 2025 16:18
Vodafone Gönüllüleri, Elazığ'da İyiliğin Yanında Durdu
Vodafone Gönüllüleri, Elazığ'da İyiliğin Yanında Durdu
30 Haziran 2025 17:28
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
27 Haziran 2025 15:22
Turkcell ve Samsung, 5G iş birliğini büyütüyor
Turkcell ve Samsung, 5G iş birliğini büyütüyor
27 Haziran 2025 15:20
Türk Telekom Siber Güvenlik Kampı altıncı dönem başvuruları açıldı
Türk Telekom Siber Güvenlik Kampı altıncı dönem başvuruları açıldı
27 Haziran 2025 15:17
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.