Teleperformance, tüketici deneyimini desteklemek için inovasyon ve teknolojinin kilit rol oynadığı gerçek bir global grup olarak konumunu yansıtan yeni marka kimliğini ve logosunu tanıttı. Başta yenilenen web sitesi olmak üzere, Teleperformance'ın samimiyetini yansıtan "TP" kısaltması yeni görsel materyallerde kullanılıyor.
Teleperformance Grup, yeni görsel kimliği son yıllarda geçirdiği dönüşümü anlatıyor. Logo ayrıca çalışanlar, firmalar ve son kullanıcılar, iş ortakları ve paydaşlar başta olmak üzere işin başarıya ulaşmasında payı olan herkese verilen güveni, duyulan sadakat ve empatiyi simgeliyor. Teleperformance Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Daniel Julien, "Yıllara uzanan deneyimle inşa ettiğimiz yaklaşım, bilgi birikimi, teknoloji ve pazar tecrübesiyle dünyanın dört bir yanında eşsiz etkileşimleri başarıyla sağlayabiliyoruz." dedi ve ekledi: "Yeni marka kimliğimiz modern, global ve dijital bir grup olarak bizi yansıtıyor. Ayrıca, bu kimlik ekibimizi oluşturan bireylere ve hizmet ettiğimiz müşterilere mutlak bağlılığımızı yansıtırken, sektörde yeni ortaya çıkan zorlukları aşmaya hazır ve kararlı olduğumuzu da gösteriyor."