• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Türk Telekom hafızalara yer etti
Türk Telekom hafızalara yer etti

Türk Telekom hafızalara yer etti

ICT Media ICT Media
25 Ağustos 2021 00:00
Paylaş

Türk Telekom, Ipsos'un Adwatch araştırmasına göre telekomünikasyon sektöründe reklamları ile 'en çok hatırlanan' marka oldu.

Türkiye'nin dijital dönüşümüne liderlik eden Türk Telekom'un reklam filmleri, Ipsos tarafından hazırlanan, akılda kalan reklamların araştırıldığı Adwatch Q2 raporunda, telekomünikasyon kategorisinde ilk üçe yerleşti. 

Türk Telekom'un marka yüzü Kenan İmirzalıoğlu'nun başrolünde oynadığı "81 İlde Milyonlarca Evde" ve "Türkiye İçin Yenilendik" isimli reklam filmleri telekomünikasyon kategorisinde ilk iki sırada yer alırken Türk Telekom'un genel reklâmları da üçüncü sırada yer buldu.

WOM düzeyini yakaladı

Nisan-Mayıs-Haziran 2021 tarihlerinde yapılan araştırmaya göre, 15 Mart 2021'de yayınlanan Türk Telekom'un 81 ilde milyonlarca eve sunduğu internet hizmetini 'online kız isteme' konsepti ile ekranlara taşıyan reklamı, yüzde 4,6 hatırlanma oranı, yüzde 76 beğeni ve yüzde 30,1 ağızdan ağıza konuşulma (WOM) düzeyini yakaladı. Türk Telekom'un altyapı yatırımlarıyla artan mobil çekim gücünü konu edinen "Türkiye İçin Yenilendik" reklamı da Ekim 2020'de izleyiciyle buluştu. Aktör Kenan İmirzalıoğlu ile yolda karşılaşıp ona köyünü gezdiren bir gencin hikâyesi ile anlatılan "Türkiye İçin Yenilendik" reklam filmi ise yüzde 1,9 oranında hatırlandı.  

Araştırma Künyesi:

Ipsos tarafından gerçekleştirilen AdWatch Araştırması kategorilerden bağımsız olarak televizyonda yayınlanan reklamların spontan hatırlanma, beğeni ve ağızdan ağıza konuşulma (WOM) düzeylerinin izlenmesi amacı ile gerçekleştirilen düzenli bir araştırmadır.
Araştırma, kantitatif yöntemle, CATI (Bilgisayar destekli telefonla anketi) tekniği kullanılarak, haftalık 300 ve aylık 1200 örnek ile gerçekleştirilmektedir.

Araştırma kapsamında; Türkiye kentsel alanı temsilen 81 ilde; 15-60 yaş arası, AB, C1, C2, D ve E SES gruplarına mensup kadın ve erkekler ile görüşülmektedir.

Paylaş
Adwatch Q2 Kenan İmirzalıoğlu 81 İlde Milyonlarca Evde Türkiye İçin Yenilendik CATI teknoloji haberleri bilişim haberleri Türk Telekom

Telekom Kategorisinin En Yenileri

İzmir'de 4.5G hızını 2 kata kadar artıran Vodafone, 5G'ye de hazır
İzmir'de 4.5G hızını 2 kata kadar artıran Vodafone, 5G'ye de hazır
2 Haziran 2025 16:10
5G'nin sesi yükseliyor: Vodafone Türkiye'den yeni nesil ses deneyiminde öncü bir adım
5G'nin sesi yükseliyor: Vodafone Türkiye'den yeni nesil ses deneyiminde öncü bir adım
2 Haziran 2025 14:31
Vodafone Business, bulut alanında yüzde 111'lik büyümeyle ekosisteme yön veriyor
Vodafone Business, bulut alanında yüzde 111'lik büyümeyle ekosisteme yön veriyor
31 Mayıs 2025 12:13
Turkcell’in ‘Yarının Teknoloji Liderleri’ yarışmasında kazananlar belli oldu
Turkcell’in ‘Yarının Teknoloji Liderleri’ yarışmasında kazananlar belli oldu
31 Mayıs 2025 11:35
Vodafone Business’tan işletmelere yeni nesil fiber altyapı deneyimi: Fiber Map
Vodafone Business’tan işletmelere yeni nesil fiber altyapı deneyimi: Fiber Map
26 Mayıs 2025 16:46
Vodafone Türkiye 2024-25  Mali Yıl Sonuçlarını açıkladı
Vodafone Türkiye 2024-25 Mali Yıl Sonuçlarını açıkladı
21 Mayıs 2025 11:30
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.