• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
    • Gelecek Etkinlikler
    • Geçmiş Etkinlikler
  • Etkinliklerimizden Haberler
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Türk Telekom hafızalara yer etti
Türk Telekom hafızalara yer etti

Türk Telekom hafızalara yer etti

ICT Media ICT Media
25 Ağustos 2021 00:00
Paylaş

Türk Telekom, Ipsos'un Adwatch araştırmasına göre telekomünikasyon sektöründe reklamları ile 'en çok hatırlanan' marka oldu.

Türkiye'nin dijital dönüşümüne liderlik eden Türk Telekom'un reklam filmleri, Ipsos tarafından hazırlanan, akılda kalan reklamların araştırıldığı Adwatch Q2 raporunda, telekomünikasyon kategorisinde ilk üçe yerleşti. 

Türk Telekom'un marka yüzü Kenan İmirzalıoğlu'nun başrolünde oynadığı "81 İlde Milyonlarca Evde" ve "Türkiye İçin Yenilendik" isimli reklam filmleri telekomünikasyon kategorisinde ilk iki sırada yer alırken Türk Telekom'un genel reklâmları da üçüncü sırada yer buldu.

WOM düzeyini yakaladı

Nisan-Mayıs-Haziran 2021 tarihlerinde yapılan araştırmaya göre, 15 Mart 2021'de yayınlanan Türk Telekom'un 81 ilde milyonlarca eve sunduğu internet hizmetini 'online kız isteme' konsepti ile ekranlara taşıyan reklamı, yüzde 4,6 hatırlanma oranı, yüzde 76 beğeni ve yüzde 30,1 ağızdan ağıza konuşulma (WOM) düzeyini yakaladı. Türk Telekom'un altyapı yatırımlarıyla artan mobil çekim gücünü konu edinen "Türkiye İçin Yenilendik" reklamı da Ekim 2020'de izleyiciyle buluştu. Aktör Kenan İmirzalıoğlu ile yolda karşılaşıp ona köyünü gezdiren bir gencin hikâyesi ile anlatılan "Türkiye İçin Yenilendik" reklam filmi ise yüzde 1,9 oranında hatırlandı.  

Araştırma Künyesi:

Ipsos tarafından gerçekleştirilen AdWatch Araştırması kategorilerden bağımsız olarak televizyonda yayınlanan reklamların spontan hatırlanma, beğeni ve ağızdan ağıza konuşulma (WOM) düzeylerinin izlenmesi amacı ile gerçekleştirilen düzenli bir araştırmadır.
Araştırma, kantitatif yöntemle, CATI (Bilgisayar destekli telefonla anketi) tekniği kullanılarak, haftalık 300 ve aylık 1200 örnek ile gerçekleştirilmektedir.

Araştırma kapsamında; Türkiye kentsel alanı temsilen 81 ilde; 15-60 yaş arası, AB, C1, C2, D ve E SES gruplarına mensup kadın ve erkekler ile görüşülmektedir.

Paylaş
Adwatch Q2 Kenan İmirzalıoğlu 81 İlde Milyonlarca Evde Türkiye İçin Yenilendik CATI teknoloji haberleri bilişim haberleri Türk Telekom

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Vodafone Vakfı’nın Hackathon’unda gençler dijital refah için fikir üretti
Vodafone Vakfı’nın Hackathon’unda gençler dijital refah için fikir üretti
26 Aralık 2025 14:18
HTK’da Yeni Dönem: ULAK Haberleşme Zirvede, Yerli Telekomünikasyonun Güç Birliği Yenilendi!
HTK’da Yeni Dönem: ULAK Haberleşme Zirvede, Yerli Telekomünikasyonun Güç Birliği Yenilendi!
20 Aralık 2025 15:43
Türk Telekom CDP’de “A
Türk Telekom CDP’de “A" skoru ile bir kez daha küresel çevre liderleri arasında!
17 Aralık 2025 14:18
Vodafone, Türkiye’deki 20’nci Yılını 5G ile Kutlayacak
Vodafone, Türkiye’deki 20’nci Yılını 5G ile Kutlayacak
16 Aralık 2025 17:34
Vodafone Flex’ten 5G odaklı yeni yıl fırsatları
Vodafone Flex’ten 5G odaklı yeni yıl fırsatları
15 Aralık 2025 14:41
Vodafone tüm fiber altyapısında gigabit hızları sunmaya başladı
Vodafone tüm fiber altyapısında gigabit hızları sunmaya başladı
11 Aralık 2025 10:49
ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ ARALIK 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.