• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Türk Telekom’dan afet bölgelerindeki iletişim ihtiyacı için bilgilendirme ve seferberlik
Türk Telekom’dan afet bölgelerindeki iletişim ihtiyacı için bilgilendirme ve seferberlik

Türk Telekom’dan afet bölgelerindeki iletişim ihtiyacı için bilgilendirme ve seferberlik

ICT Media ICT Media
6 Şubat 2023 14:40
Paylaş

Türk Telekom, depremden etkilenen tüm illerde kesintisiz iletişimi sağlamak adına alınan tedbirleri ve vatandaşların iletişim ihtiyaçlarını karşılamak için faydalanabilecekleri hizmetlerini duyurdu. Deprem seferberliği kapsamında; 

  • Bölgede bulunan vatandaşların acil ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için ücretsiz konuşma ve internet yüklenirken, ankesörlü telefonlardan da yurtiçinde tüm yönlere iletişim ücretsiz kullanıma sunuldu. 
  • Bölgede WiFi internet noktaları ücretsiz hizmete açıldı. 
  • Mobil baz istasyonları bölgeye sevk edildi.
  • Yürütülen çalışmalar kapsamında vatandaşların akıllı cihazları için Türk Telekom Mağazalarında taşınabilir şarj cihazı (powerbank) desteği sağlanıyor.
  • AFAD’ın daveti üzerine 105 kişilik Türk Telekom Arama ve Kurtarma Ekibi (TTAKE) de deprem bölgesine hareket etti. Çadır, battaniye ve uyku tulumları bölgeye gönderildi. 
  • Depremden etkilenen illerde kesintisiz iletişimin sürmesi için saha ekipleri çalışmalarını sürdürürken, haberleşmelerin kısa mesaj servisi ve internet tabanlı mesajlaşma yazılımları üzerinden yapılması önemle belirtiliyor.  

Kahramanmaraş'ın Pazarcık ilçesinde meydana gelip çevre illerde de hissedilen 7,4 büyüklüğünde depremin ve bölge etrafında gerçekleşen diğer depremlerin ardından Türk Telekom her kademeden tüm ekipleriyle deprem bölgesinde sahaya indi. Depremlerden Kahramanmaraş, Gaziantep, Hatay, Adana, Şanlıurfa, Adıyaman, Osmaniye, Kilis, Diyarbakır ve Malatya etkilendi. 

Kesintisiz iletişimi sağlamak adına tüm tedbirleri alan Türk Telekom, depremden etkilenen illerdeki vatandaşların iletişim ihtiyaçlarını karşılamaları için aldığı tedbirleri açıkladı. 

Depremin en yoğun şekilde hissedildiği Kahramanmaraş’ta öncelikli alanlarda konumlandırılan acil iletişim ve mobil iletişim araçları, bölgedeki vatandaşlara ücretsiz iletişim hizmeti sunuyor. AFAD’ın daveti üzerine 105 kişilik Türk Telekom Arama ve Kurtarma Ekibi (TTAKE) deprem bölgesine hareket ederek, yürütülen arama kurtarma faaliyetlerine destek vermeye başladı. Bölgeye çadır, battaniye ve uyku tulumları sevk edildi. 

Sabit ses ve internet desteği

Yürütülen çalışmalar kapsamında vatandaşların akıllı cihazları için Türk Telekom Mağazalarında taşınabilir şarj cihazı (powerbank) desteği sağlanıyor. Mobil baz istasyonları da bölgeye sevk edilirken, vatandaşların acil ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için ücretsiz konuşma ve internet yüklendi. Bölge halkı için WiFi internet noktaları ücretsiz kullanılma sunuldu. Bunun yanı sıra iletişime kapalı olan müşterilerin mobil, internet ve sabit hatları görüşmeye açıldı. 

Sabit ve ankesörlü telefonlar ücretsiz kullanıma açıldı

Bölgede bulunan vatandaşların acil ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için ücretsiz konuşma ve internet yüklenirken, ankesörlü telefonlardan, yurtiçinde tüm yönlere iletişim ücretsiz kullanıma sunuldu. Deprem sonrası bölgede hizmet veren tüm kamu kuruluşlarının ihtiyaç duydukları altyapı hizmetlerini karşılayan Türk Telekom yardım koordinasyon sürecine destek olmaya devam ediyor.

Paylaş
Türk Telekom Kahramanmaraş Pazarcık Gaziantep Hatay Adana Şanlıurfa Adıyaman Osmaniye Kilis Diyarbakır Malatya

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Vodafone Business, yeni nesil bağlantı çözümüyle Avon'un ağ trafiğini yönetecek
Vodafone Business, yeni nesil bağlantı çözümüyle Avon'un ağ trafiğini yönetecek
10 Mayıs 2025 15:03
Türk Telekom’dan mobilde tarihi başarı: 2025’e rekorlarla giriş yaptı
Türk Telekom’dan mobilde tarihi başarı: 2025’e rekorlarla giriş yaptı
8 Mayıs 2025 15:30
Vodafone Business, Tech Connect 2025’te Yeni Nesil Dijital Çözümlerini Tanıttı
Vodafone Business, Tech Connect 2025’te Yeni Nesil Dijital Çözümlerini Tanıttı
29 Nisan 2025 10:52
Vodafone’dan 16 Yaş Altı Çocuklara Güvenli ve Avantajlı Dijital Başlangıç
Vodafone’dan 16 Yaş Altı Çocuklara Güvenli ve Avantajlı Dijital Başlangıç
23 Nisan 2025 15:27
Vodafone'dan 5G öncesi sektörde yapısal reform çağrısı
Vodafone'dan 5G öncesi sektörde yapısal reform çağrısı
18 Nisan 2025 13:04
 ‘Dijitalde Hayat Kolay’ Projesi Yeni Döneminde 15 Bin Kadına Ulaşmayı Hedefliyor
 ‘Dijitalde Hayat Kolay’ Projesi Yeni Döneminde 15 Bin Kadına Ulaşmayı Hedefliyor
17 Nisan 2025 12:14
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.