• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Turkcell Akademi pandemide 70 bin kişiye 530 bin saat eğitim vererek geleceğe hazırladı
Turkcell Akademi pandemide 70 bin kişiye 530 bin saat eğitim vererek geleceğe hazırladı

Turkcell Akademi pandemide 70 bin kişiye 530 bin saat eğitim vererek geleceğe hazırladı

ICT Media ICT Media
28 Eylül 2021 00:00
Paylaş

Türkiye’nin ilk kurumsal üniversitesi olan Turkcell Akademi, pandemi sürecinde de çalışanların yetkinliklerini geliştirebilmelerine yardımcı olmak için eğitim programlarını genişletti. Eğitim envanterine podcast yayınları, oyunlaştırma temelli yeni uygulamalar ve yapay zekâ desteğiyle oluşturulan kişiselleştirilmiş çözümler de ekleyen Turkcell Akademi, pandemi döneminin başından bugüne kadar 70 bin kişiye 3 bine yakın farklı gelişim odağında 530 bin saat eğitim verdi.

Eğitimde fırsat eşitliği ve insana yatırım ilkeleri doğrultusunda fark yaratan programları hayata geçiren Turkcell Akademi, pandemi boyunca özel hazırladığı eğitimlerle çalışanların yanında oldu. Bu süreçte evlerinden veya uzaktan çalışanlara yönelik olarak online eğitimlerini çeşitlendiren Turkcell Akademi; kişilere özel olarak eğitim programına podcast, oyunlaştırma ve yapay zekâ destekli çözümler de ekledi. Pandeminin yarattığı ‘şimdiki normal’ olarak adlandırılan dönemin ihtiyaçlarına uygun yenilenen eğitim programlarından pandeminin başından bugüne kadar toplamda 70 bin kişi, 530 bin saat eğitim alarak gelişimine katkı sağladı.

Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Turkcell Akademi Direktörü Rumeysa Kaymakcı, Turkcell Akademi’nin eğitim içerik ve yöntemlerini içinde bulunduğumuz şartlara göre sürekli güncellediğini belirterek şunları söyledi:

“Yaşadığımız pandemi döneminde sadece Türkiye’de değil dünyada tüm çalışanlar daha önce hiç deneyimlemedikleri farklı bir ortamla karşı karşıya kaldılar. Bu süreçte işlerini sorunsuz ve en iyi şekilde yapmaları, yarının değişen şartlarına uyum sağlayabilmeleri için eğitimin önemi bir kez daha ortaya çıktı. Biz de Turkcell Akademi olarak pandemi dönemine uygun yeni yöntemler geliştirerek, eğitim stratejilerimizi baştan tasarladık. Bunu yaparken çalışanların esnek rol-inisiyatif kabiliyetleri ile yetkinliklerini en nitelikli şekilde geliştirebilmelerine olanak sağlayacak eğitim yöntemleri geliştirdik. İçinde bulunduğumuz yeni dönemde mevcut uzaktan eğitim teknolojilerine ek olarak, gençlerin çoğunlukla tercih ettiği podcast ve çalışanların dijital eğitimler sırasında etkileşimini artıracak oyunlaştırma temelli yeni uygulamaları hızlıca devreye aldık. Ayrıca, Turkcell yapay zekâ ekibimizin desteğiyle çalışanların gelişim ihtiyaçlarına yönelik, daha kişiselleştirilebilir ve daha erişilebilir çözümler üretmek için çalışmalar da yürütüyoruz.”

Kaymakcı teknik olmayan rollerde çalışanların da günümüzde teknolojiye yön verebilmesi ve işlerini teknoloji ile harmanlaması gerektiğini vurgulayarak Akademi bünyesinde kişisel gelişim için verilen eğitimlerin yanı sıra temel-ileri proje yönetimi, temel-ileri çevik felsefe, SQL, Python gibi teknik gelişimleri destekleyecek eğitimlerin programlarını da çalıştığı bölüm ayırt etmeksiniz tüm çalışanlarının istifadesine sunduklarını belirtti. Kaymakcı sözlerine şöyle devam etti: “Turkcell Akademi olarak pandeminin başladığı günden bugüne 3 bine yakın farklı gelişim odağından 70 bin kişiye toplamda 530 bin saat eğitim verdik. Bu süreçte hem eğitim içeriklerimizin günümüz şartlarına uygun olarak tasarlanmasına hem de çalışanların ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılamasına maksimum özen gösterdik. İnsan ve Gelecek kavramlarını değerlerimizin odağına alan bir şirket olarak; Turkcell Akademi’nin de bu odaklar çerçevesinde bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da daha da gelişerek ve çeşitlenerek yoluna devam etmesi için çalışmaya devam ediyoruz.”

Paylaş
Turkcell Akademi Python SQL

Telekom Kategorisinin En Yenileri

 Vodafone Business’tan Müşteri Deneyimini Güçlendiren Yeni Dijital Platform: Red Konsol
Vodafone Business’tan Müşteri Deneyimini Güçlendiren Yeni Dijital Platform: Red Konsol
12 Temmuz 2025 12:13
“Vodafone Happy” ile Müşterilere 320 Milyon TL’yi aşkın fayda sağlanacak
“Vodafone Happy” ile Müşterilere 320 Milyon TL’yi aşkın fayda sağlanacak
9 Temmuz 2025 12:52
SOCAR Fiber ve TurkNet’ten stratejik iş birliği
SOCAR Fiber ve TurkNet’ten stratejik iş birliği
3 Temmuz 2025 10:29
5G Destekli Yeni Tecno Camon 40 Pro 5G İlk Kez ve Sadece Vodafone FLEX’te
5G Destekli Yeni Tecno Camon 40 Pro 5G İlk Kez ve Sadece Vodafone FLEX’te
1 Temmuz 2025 16:18
Vodafone Gönüllüleri, Elazığ'da İyiliğin Yanında Durdu
Vodafone Gönüllüleri, Elazığ'da İyiliğin Yanında Durdu
30 Haziran 2025 17:28
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
27 Haziran 2025 15:22
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.