• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Turkcell Global Bilgi 10 günde 14 bin deneyim merkezi açtı
Turkcell Global Bilgi 10 günde 14 bin deneyim merkezi açtı

Turkcell Global Bilgi 10 günde 14 bin deneyim merkezi açtı

ICT Media ICT Media
21 Mayıs 2020 00:00
Paylaş

Türkiye’nin lider müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, Covid-19 sürecinde uzaktan çalışma modeline geçen ilk şirketlerden biri oldu. Çağrı merkezlerine olan talebin arttığı bugünlerde şirket, yetkin personeli ve sağladığı altyapı sayesinde kesintisiz ve kaliteli hizmet vermeye devam ediyor.

Türkiye’nin lider müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, Covid-19 sürecinin başından itibaren çalışanlarına evden çalışma imkanı sunarak Türkiye’nin dört bir yanında 14 bin deneyim merkezini hayata geçirmiş oldu. Sürece hızla uyum sağlayan şirket, verimli çalışmasını dijital olarak sürdürüyor.

Evden çalışma sisteminin büyük önem taşıdığı bugünlerde dijitalleşmenin önemini vurgulayan Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur şunları söyledi: “Dijital dönüşüme çok önceden başlamış bir şirket olmamız böyle büyük organizasyonlarda hızlı karar almamızı destekliyor. Çalışanlarımıza ve müşterilerimize eşsiz bir dijital deneyim yaşatma vizyonu ile pek çok proje hayal etmiş ve yatırım yapmıştık. Bugün de hayallerimizi gerçekleştirmenin büyük mutluluğunu yaşıyoruz. 10 gün gibi kısa bir süre içerisinde 14 bin çalışma arkadaşımızı evden çalışma modeline geçirmenin yanında eğitim, gelişim, spor, motivasyon, psikolog ve diyetisyen gibi çalışanlarımıza sağladığımız tüm imkanları da dijital platformdan devam ettiriyoruz.”

Globalim ve Globalbilgiliyim uygulamaları sayesinde şirket içi tüm süreçlerin dijital ortama taşındığını söyleyen Aynur şöyle devam etti: “Dijitalleşme, müşteri talep ve istekleri dikkate alınarak hayata geçirildiğinde ve müşteriye fayda sağlayacak alanlarda kullanıldığında pozitif geri dönüş sağlıyor. Hizmet verdiğimiz firmalar için geliştirdiğimiz Müşterimetre uygulaması üzerinden de müşterilerimiz kendi operasyonel verilerini anlık olarak görebilmekte, sosyal medyada markaları hakkında yapılan yorumları takip edebilmekteler. Yaşadığımız bu dönem üzücü olmakla birlikte hem kurumlar hem de bireyler bazında dijitalleşmenin ne kadar kritik olduğunu bizlere bir kez daha hatırlatmış oldu.”

Paylaş
Turkcell Covid-19

Telekom Kategorisinin En Yenileri

48 Yeni Mezun Daha Vodafone Discover’la Çalışma Hayatında
48 Yeni Mezun Daha Vodafone Discover’la Çalışma Hayatında
4 Ağustos 2025 15:48
Kuzey Kıbrıs Turkcell 26 Yaşında: “Yalnızca İletişimde Değil, Kalplerde de İz Bıraktık”
Kuzey Kıbrıs Turkcell 26 Yaşında: “Yalnızca İletişimde Değil, Kalplerde de İz Bıraktık”
3 Ağustos 2025 18:26
Vodafone Türkiye 2025-26 Mali Yılı Birinci Çeyrek sonuçlarını açıkladı
Vodafone Türkiye 2025-26 Mali Yılı Birinci Çeyrek sonuçlarını açıkladı
1 Ağustos 2025 12:13
"4.5G’de en iyi performans gösteren şebekeye sahip operatör olarak 5G’ye de hazırız"
25 Temmuz 2025 16:47
Vodafone Türkiye 5G Dönüşümünde Cisco ile 400zr+ hız teknolojisini uygulamaya başladı
Vodafone Türkiye 5G Dönüşümünde Cisco ile 400zr+ hız teknolojisini uygulamaya başladı
21 Temmuz 2025 12:59
 Vodafone Business’tan Müşteri Deneyimini Güçlendiren Yeni Dijital Platform: Red Konsol
Vodafone Business’tan Müşteri Deneyimini Güçlendiren Yeni Dijital Platform: Red Konsol
12 Temmuz 2025 12:13
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.