• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Turkcell’de işe alım süreci online olarak gerçekleştiriliyor
Turkcell’de işe alım süreci online olarak gerçekleştiriliyor

Turkcell’de işe alım süreci online olarak gerçekleştiriliyor

ICT Media ICT Media
1 Haziran 2020 00:00
Paylaş

Turkcell, COVID-19 ile beraber değişen ve artan müşteri ihtiyaçlarına daha iyi cevap verebilmek için yazılım geliştirme ekibini büyütecek. Yerli ve milli teknoloji üretiminin daha da önem kazandığı bu dönemde Turkcell Dijital Servisler ve Çözümler, CRM, Network Teknolojileri Geliştirmeleri, Finansal Teknolojiler ve Hastane Bilgi Yönetim Sistemleri gibi alanlarda çalışmak üzere 80 yazılım geliştirme uzmanı (developer) işe alınacak.

İlgili mühendislik fakültelerinden dört yıllık örgün öğretim lisans mezunu olan, iki yılı aşkın mesleki tecrübesi bulunan yazılım geliştirme uzmanları, yeni açılacak pozisyonlara “kariyerim.turkcell.com.tr” adresi ve Turkcell Linkedin sayfası üzerinden 15 Haziran 2020 tarihine kadar başvuruda bulunabilecek.

Adayların işe alım süreçleri, Covid-19 döneminde evden çalışma düzenine geçen Turkcell İK ekiplerince tamamen dijital ortamda gerçekleştiriliyor. İnternet üzerinden yapılan başvuruların ardından istenen koşulları karşılayan adaylarla, yerli iletişim ve yaşam platformu BiP üzerinden online mülakatlar ve teknik testler yapılıyor.

Mülakatı geçen adayların işe alım işlemleri dijital imza sayesinde online ortamda gerçekleştirilirken, oryantasyon süreçleri de yine online toplantılar ve online sınıf içi eğitimlerle tamamlanıyor. Yeni Turkcell’lilerin ilk günlerinde onlara Turkcell kültürü, çalışma ortamı, ekip dinamikleri gibi konularda rehberlik ederek hayatlarını kolaylaştıran Beyaz Gölge uygulamasının yanı sıra Dijital Beyaz Gölge de BiP kanalı üzerinden hayata geçirildi. Yeni Turkcell’liler merak ettikleri soruların yanıtlarına da dijital ortamdan ulaşabiliyorlar.

Turkcell Hukuk ve İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Serhat Demir, Covid-19 döneminde müşterilerin değişen ve artan ihtiyaçları doğrultusunda ürün ve hizmetleri geliştirmeye devam edeceklerini belirtti. Demir, “Covid-19 döneminde müşterilerimizin dijital servislerimize olan talebinde büyük artışlar gözlemledik. Bu veriler ışığında yeni dönemde sunduğumuz ürün ve hizmetleri de müşterilerimizin talep ve ihtiyaçlarına en uygun şekilde geliştirerek sayılarını artıracağız” dedi.

 

Paylaş
​​​​​​​Turkcell COVID-19 Serhat Demir

Telekom Kategorisinin En Yenileri

“Vodafone Happy” ile Müşterilere 320 Milyon TL’yi aşkın fayda sağlanacak
“Vodafone Happy” ile Müşterilere 320 Milyon TL’yi aşkın fayda sağlanacak
9 Temmuz 2025 12:52
Vodafone, Yeni Sadakat Platformu “Vodafone Happy”yi Duyurdu
Vodafone, Yeni Sadakat Platformu “Vodafone Happy”yi Duyurdu
9 Temmuz 2025 12:38
SOCAR Fiber ve TurkNet’ten stratejik iş birliği
SOCAR Fiber ve TurkNet’ten stratejik iş birliği
3 Temmuz 2025 10:29
5G Destekli Yeni Tecno Camon 40 Pro 5G İlk Kez ve Sadece Vodafone FLEX’te
5G Destekli Yeni Tecno Camon 40 Pro 5G İlk Kez ve Sadece Vodafone FLEX’te
1 Temmuz 2025 16:18
Vodafone Gönüllüleri, Elazığ'da İyiliğin Yanında Durdu
Vodafone Gönüllüleri, Elazığ'da İyiliğin Yanında Durdu
30 Haziran 2025 17:28
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
27 Haziran 2025 15:22
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.