
Uludağ Elektrik, hizmet verdiği Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova illerinde yaşayan 5 milyonu aşkın vatandaşa yönelik erişilebilirlik çalışmalarına devam ediyor. Şirket, engelli bireylerin elektrik abonelik ve fatura gibi işlemlerini sorunsuz bir şekilde gerçekleştirebilmeleri amacıyla sunduğu çözümlerle dikkat çekiyor. Görme engelliler için sesli yanıt sistemleriyle donatılmış çağrı merkezi, fiziksel engeli olan bireyler için tasarlanmış online işlem merkezi ve e-Devlet üzerinden sunulan işlemlerle, engelli kullanıcılar için erişilebilirlik artırılıyor. Bu çözümler arasında en öne çıkanlardan biri ise 7 yıldır faaliyette olan İşaret Dili Görüşme Hattı. İşitme ve konuşma engelli bireyler için büyük bir kolaylık sağlayan İşaret Dili Görüşme Hattı, 0555 0 646 646 numaralı telefon üzerinden hizmet veriyor. Bu hattı arayan engelli bireyler, işaret dili bilen müşteri temsilcileriyle görüntülü görüşme yaparak abonelik işlemleri, fatura sorgulama ve ödeme gibi birçok konuda destek alabiliyor.
Bu yaklaşımıyla Uludağ Elektrik, engelli bireylerin elektrik hizmetlerine sorunsuz erişimi noktasında öncü bir rol üstlenmeyi sürdürüyor.