• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Uzaktan çalışanın işi ‘Dijital Yardım Masası’yla kolaylaşıyor
Uzaktan çalışanın işi ‘Dijital Yardım Masası’yla kolaylaşıyor

Uzaktan çalışanın işi ‘Dijital Yardım Masası’yla kolaylaşıyor

ICT Media ICT Media
7 Ağustos 2023 13:17
Paylaş

Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerine sunduğu yerli servislerinden ‘Dijital Yardım Masası’, firmaların iş süreçlerinde yaşadığı sorunlara yurt içinde ve yurt dışında; uçtan uca uzaktan ve yerinde çözüm seçeneği sunuyor. Çalışanların karşılaştığı yazılım ve donanım sorunlarına henüz sorun hissedilmeden dahi teknik destek sunabilen ‘Dijital Yardım Masası’yla; telekomünikasyondan üretime, sigortadan medyaya, perakendeye ve e-ticarete kadar uzanan farklı sektörlerdeki firmaların iş süreçleri hızlanırken, maliyeti azalıyor, iş verimliliği artıyor.

Türkiye’nin dijital müşteri deneyimi merkezi Turkcell Global Bilgi, kurumsal müşterilerine sunduğu dijital servislerinden ‘Dijital Yardım Masası’yla son kullanıcıların iş süreçlerinde yaşadığı sorunlara uçtan uca çözüm desteği sunuyor. Kullanıcılara yurt içinde ve dışında yerinde ve uzaktan destek teknolojileri sunan ‘Dijital Yardım Masası’yla sorunlara az kişiyle çok kısa sürede müdahale ediliyor. Bu sayede uzaktan çözüm modeli ve teknolojisiyle ‘toplam çözüm bulma süresi’ kısalıyor. Çalışanın bilgisayarında oluşan yazılım sorunları uzaktan hızlıca çözülürken; donanım sorunlarına yerinde destek veriliyor, parça değişikliğinde ise teknik servis hizmeti sunuluyor. Çalışanın karşılaştığı sık tekrarlanan sorunlar tespit edilerek kökten ve kalıcı çözüm sağlanıyor. Böylece oluşan cihaz sorunları nedeniyle iş süreçleri kesintiye uğramıyor; müşterilerin ve çalışanların memnuniyetinde %93’e kadar artış sağlıyor.

Görünmeyen sorunları önceden tespit ediyor

Dijital Yardım Masası’nda yaşanabilecek aksaklıklar da Turkcell Global Bilgi’nin bir diğer dijital hizmeti olan Sesli Yanıt Sistemi (IVR) teknolojisiyle önleniyor. Kullanıcının cihazına önceden kurulan otomasyon yazılım, sorunu kullanıcıdan daha önce görerek, problemi henüz kullanıcı fark etmeden çözüme kavuşturuyor. Yazılı ve sesli kanallardan da ulaşılabilen Dijital Yardım Masası, yapay zekayla da etkileşim içinde çalışıyor. Sistemdeki robot yazışma uygulaması sayesinde; yazışma analiz ediliyor ve otomasyon üzerinden uygulamalara bağlanılarak insan eforu gerektirmeyen bir süreç yönetiliyor. Ayrıca dinleme özelliğine sahip ‘speech to text’ teknolojisiyle telefon yoluyla sisteme ulaşan kullanıcıyı, ilgili uygulamalara bağlayarak sorunu çözüyor. Dijital Yardım Masası’nda kullanıcılara mobil cihaz desteği de sunuluyor.

“Müşterilerimizin çözüm oranını sadece ilk 6 ayda yüzde 60 artırdık”

Sundukları Dijital Yardım Masası servisiyle ilgili konuşan Turkcell Global Bilgi Teknolojik Operasyonlar Genel Müdür Yardımcısı Cengiz Arslan; “Dijitalleşmeyle ve uzaktan çalışmayla işler hızlanınca pek çok sektörde dijital teknik destek ve çözüm ortağı arayışı da arttı. Şirketler artan teknik destek ihtiyaçları için dijital çözümlere yaklaştı. Öte yandan vaktinin kıymetini bilen çalışanlar ise teknik ve donanımsal sorunlardan doğabilecek performans kaybı yaşamak istemiyor, bu sorunları çabucak çözmek istiyorlar. Bu noktada güçlü bir dijital kasa sahip yerli bir çözüm ortağı olarak; müşterilerimize çok kısa sürede çözümler sağlayan benzersiz dijital hizmetler sunuyoruz. Bunlardan biri olan Dijital Yardım Masası hizmetimizle; müşterilerimizin çözüm oranını sadece ilk 6 ayda %60 arttırırken, iş süreçlerinin kesintisiz işlemesini sağlayarak hem operasyonel hem de dolaylı olarak ticari fayda sağladık” dedi.

Müşteri talebinde yüzde 30 artış, 9 farklı ülkede müşteri portföyü

“Turkcell Global Bilgi, yenilikçi teknolojileriyle firmaların yerli çözümlere ulaşmasını sağlayarak ülke ekonomisine doğrudan ve dolaylı katkı sağlıyor” diyen Cengiz Arslan Dijital Yardım Masası ürününe yönelik yurt içi ve yurt dışındaki artan taleple ilgili de şunları söyledi: “Geçen yılın aynı dönemine göre Dijital Yardım Masası ürünümüzün tercih edilmesinde de yüzde 30 oranında artış yakaladık. Son olarak yurt dışında ve yurt içinde telekomünikasyondan, üretime, tekstilden, medyaya, sigortadan, perakende sektörüne birçok farklı firmaya Dijital Yardım Masası hizmetini uzaktan ve yerinde sağlıyoruz. Müşterilerimizin 9 farklı ülkedeki tüm çalışanlarını Dijital Yardım Masası hizmetimizle buluşturarak hızlı ve dijital çözüm almasını sağlıyoruz. Yılın geri kalanında da firmaların dijital dönüşümlerini ve bu alandaki taleplerini karşılamaya odaklanıyoruz. Unutmayalım ki kaynakların verimli kullanımı, teknolojiyi iş süreçlerine adapte etmekle mümkün.”

Paylaş
Turkcell Global Bilgi Dijital Yardım Masası telekomünikasyon Turkcell

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
27 Haziran 2025 15:22
Turkcell ve Samsung, 5G iş birliğini büyütüyor
Turkcell ve Samsung, 5G iş birliğini büyütüyor
27 Haziran 2025 15:20
Türk Telekom Siber Güvenlik Kampı altıncı dönem başvuruları açıldı
Türk Telekom Siber Güvenlik Kampı altıncı dönem başvuruları açıldı
27 Haziran 2025 15:17
Turkcell, Beko ve Ericsson'dan yapay zekâyı 5G ile buluşturan Ar-Ge projesi
Turkcell, Beko ve Ericsson'dan yapay zekâyı 5G ile buluşturan Ar-Ge projesi
27 Haziran 2025 15:02
Milli Ağ Teknolojisi SD-WAN, NATO Tatbikatında Üstün Performansla Dikkat Çekti : ULAK Haberleşme’den Uluslararası Başarı
Milli Ağ Teknolojisi SD-WAN, NATO Tatbikatında Üstün Performansla Dikkat Çekti : ULAK Haberleşme’den Uluslararası Başarı
26 Haziran 2025 14:47
Ev İnternetinde Yeni Dönem: Vodafone'dan Tüm Kullanıcılara Yapay Zeka Destekli “Wi-Fi Asistanı
Ev İnternetinde Yeni Dönem: Vodafone'dan Tüm Kullanıcılara Yapay Zeka Destekli “Wi-Fi Asistanı"
25 Haziran 2025 17:52
ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ HAZİRAN 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.