• Biz Kimiz
  • Künye
logo
Fonbulucu Banner
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
Fonbulucu Banner
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Vodafone, Acil Durum Yönetimi Standardı sertifikası aldı
Vodafone, Acil Durum Yönetimi Standardı sertifikası aldı

Vodafone, Acil Durum Yönetimi Standardı sertifikası aldı

ICT Media ICT Media
10 Eylül 2019 00:00
Paylaş

Vodafone, olası afet koşullarında kesintisiz iletişim hizmeti sağlayabilmek için yaptığı çalışmalarla, Türkiye'de uluslararası ISO 22320 Acil Durum Yönetimi Standardı sertifikası almaya hak kazanan ilk teknoloji şirketi oldu.

Konu hakkında bir değerlendirme yapan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Selçuk Karaçay, şunları söyledi:

"Vodafone olarak, uzun yıllardır sahip olduğumuz 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Sertifikası kapsamında şirket genelinde bir kültür haline gelen iş sürekliliği yönetimi ve acil durum hazırlıklarımız sayesinde her koşulda kesintisiz iletişim sağlamak için alınabilecek tüm önlemleri alıyoruz. Her yıl AFAD ile ortak ve şirket içinde gerçekleştirdiğimiz afet ve acil durum tatbikatları sayesinde, ülkemizde gerçekleşen deprem, sel, yangın gibi afetlerin yaratabileceği iletişim kesintisinin önüne geçebilmek amacıyla sürekli çalışıyor ve tecrübe kazanıyoruz. Bu yıl ise şirketimizin afet ve acil durumlara karşı aldığı önlemlerin dünya standartlarında olduğunu belgeleyen ISO 22320 Acil Durum Yönetimi Standardı için harekete geçtik. Uluslararası denetimden başarıyla geçerek, sadece Türk telekomünikasyon sektöründe değil, Vodafone Grubu genelinde de bu sertifikayı almaya hak kazanan ilk şirket olduk. Vodafone olarak, müşterilerimize kesintisiz iletişim sağlamak üzere uluslararası standartlarda hizmet vermeye devam edeceğiz."

İş sürekliliğinde önde gelen şirket

ISO 22320 Acil Durum Yönetimi Standardı ile ISO Kalite Standart Sertifikasyonlarına bir yenisini daha ekleyen Vodafone, bünyesinde ayrıca Arama Kurtarma Takımı kurarak sosyal sorumluluk bilinciyle olağanüstü durumlara karşı teknoloji, süreç ve insan kaynağı ile hazırlanıyor. İş sürekliliğinin olgunluğunu yıllara göre iyileştiren şirket, potansiyel tehditlerin neden olabileceği operasyonel etkilere cevap verebilecek, kurumsal esneklik sağlayan yöntemlerle standardını korumaya ve geliştirmeye devam ediyor.

Paylaş
Vodafone selçuk karaçay Acil Durum Yönetimi Standardı

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Vodafone uzun dönem staj programına başvurular devam ediyor
Vodafone uzun dönem staj programına başvurular devam ediyor
26 Kasım 2025 12:03
Vodafone, dijitalleşme yolculuğunda müşteri deneyimini yeniden tanımlıyor
Vodafone, dijitalleşme yolculuğunda müşteri deneyimini yeniden tanımlıyor
24 Kasım 2025 11:42
Turkcell’den 3. Çeyrekte Güçlü Performans
Turkcell’den 3. Çeyrekte Güçlü Performans
21 Kasım 2025 09:34
Vodafone Grubu, Çocukların Çevrimiçi Güvenliği İçin Kapsamlı Önlemler Çağrısında Bulundu
Vodafone Grubu, Çocukların Çevrimiçi Güvenliği İçin Kapsamlı Önlemler Çağrısında Bulundu
19 Kasım 2025 11:44
Vodafone ve Starbucks’tan yeni işbirliği
Vodafone ve Starbucks’tan yeni işbirliği
17 Kasım 2025 15:35
Vodafone Türkiye 2025-26 mali yılı ilk yarıyıl sonuçlarını açıkladı
Vodafone Türkiye 2025-26 mali yılı ilk yarıyıl sonuçlarını açıkladı
12 Kasım 2025 14:01
ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ KASIM 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.