• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Vodafone, Acil Durum Yönetimi Standardı sertifikası aldı
Vodafone, Acil Durum Yönetimi Standardı sertifikası aldı

Vodafone, Acil Durum Yönetimi Standardı sertifikası aldı

ICT Media ICT Media
10 Eylül 2019 00:00
Paylaş

Vodafone, olası afet koşullarında kesintisiz iletişim hizmeti sağlayabilmek için yaptığı çalışmalarla, Türkiye'de uluslararası ISO 22320 Acil Durum Yönetimi Standardı sertifikası almaya hak kazanan ilk teknoloji şirketi oldu.

Konu hakkında bir değerlendirme yapan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Selçuk Karaçay, şunları söyledi:

"Vodafone olarak, uzun yıllardır sahip olduğumuz 22301 İş Sürekliliği Yönetim Sistemi Sertifikası kapsamında şirket genelinde bir kültür haline gelen iş sürekliliği yönetimi ve acil durum hazırlıklarımız sayesinde her koşulda kesintisiz iletişim sağlamak için alınabilecek tüm önlemleri alıyoruz. Her yıl AFAD ile ortak ve şirket içinde gerçekleştirdiğimiz afet ve acil durum tatbikatları sayesinde, ülkemizde gerçekleşen deprem, sel, yangın gibi afetlerin yaratabileceği iletişim kesintisinin önüne geçebilmek amacıyla sürekli çalışıyor ve tecrübe kazanıyoruz. Bu yıl ise şirketimizin afet ve acil durumlara karşı aldığı önlemlerin dünya standartlarında olduğunu belgeleyen ISO 22320 Acil Durum Yönetimi Standardı için harekete geçtik. Uluslararası denetimden başarıyla geçerek, sadece Türk telekomünikasyon sektöründe değil, Vodafone Grubu genelinde de bu sertifikayı almaya hak kazanan ilk şirket olduk. Vodafone olarak, müşterilerimize kesintisiz iletişim sağlamak üzere uluslararası standartlarda hizmet vermeye devam edeceğiz."

İş sürekliliğinde önde gelen şirket

ISO 22320 Acil Durum Yönetimi Standardı ile ISO Kalite Standart Sertifikasyonlarına bir yenisini daha ekleyen Vodafone, bünyesinde ayrıca Arama Kurtarma Takımı kurarak sosyal sorumluluk bilinciyle olağanüstü durumlara karşı teknoloji, süreç ve insan kaynağı ile hazırlanıyor. İş sürekliliğinin olgunluğunu yıllara göre iyileştiren şirket, potansiyel tehditlerin neden olabileceği operasyonel etkilere cevap verebilecek, kurumsal esneklik sağlayan yöntemlerle standardını korumaya ve geliştirmeye devam ediyor.

Paylaş
Vodafone selçuk karaçay Acil Durum Yönetimi Standardı

Telekom Kategorisinin En Yenileri

 Vodafone Business’tan Müşteri Deneyimini Güçlendiren Yeni Dijital Platform: Red Konsol
Vodafone Business’tan Müşteri Deneyimini Güçlendiren Yeni Dijital Platform: Red Konsol
12 Temmuz 2025 12:13
“Vodafone Happy” ile Müşterilere 320 Milyon TL’yi aşkın fayda sağlanacak
“Vodafone Happy” ile Müşterilere 320 Milyon TL’yi aşkın fayda sağlanacak
9 Temmuz 2025 12:52
SOCAR Fiber ve TurkNet’ten stratejik iş birliği
SOCAR Fiber ve TurkNet’ten stratejik iş birliği
3 Temmuz 2025 10:29
5G Destekli Yeni Tecno Camon 40 Pro 5G İlk Kez ve Sadece Vodafone FLEX’te
5G Destekli Yeni Tecno Camon 40 Pro 5G İlk Kez ve Sadece Vodafone FLEX’te
1 Temmuz 2025 16:18
Vodafone Gönüllüleri, Elazığ'da İyiliğin Yanında Durdu
Vodafone Gönüllüleri, Elazığ'da İyiliğin Yanında Durdu
30 Haziran 2025 17:28
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
Türkiye’nin dijital omurgası: Türk Telekom’un fiber altyapısı
27 Haziran 2025 15:22
ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ TEMMUZ 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.