• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Vodafone Busıness Bulut Santral Hizmetiyle Doğuş Teknoloji’nin Çözüm Ortağı Oldu
Vodafone Busıness Bulut Santral Hizmetiyle Doğuş Teknoloji’nin Çözüm Ortağı Oldu

Vodafone Busıness Bulut Santral Hizmetiyle Doğuş Teknoloji’nin Çözüm Ortağı Oldu

ICT Media ICT Media
18 Temmuz 2024 15:26
Paylaş

İşletmelerin teknoloji iş ortağı Vodafone Business, sunduğu Bulut Santral çözümüyle teknoloji sektörünün öncü oyuncularından Doğuş Teknoloji’nin çözüm ortağı oldu. Bulut Santral hizmetiyle iş ortağına hız, zaman ve esneklik kazandıran Vodafone Business, akıllı ve kişiselleştirilmiş çözümü sayesinde Doğuş Teknoloji’ye maliyet ve zaman tasarrufu sağlarken, müşteri ve çalışan memnuniyetinde de gözle görülür bir artış yakalamasını sağladı.

 İşletmelerin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone Business; inovatif çözümleriyle şirketlerin güvenilir teknoloji iş ortağı olarak, onların dijital dönüşümlerine destek olurken, sağladığını hizmetlerle de iş yapış süreçlerini kolaylaştırmayı mümkün kılıyor. Bu noktada Türkiye’de sektörünün lider oyuncuları arasında yer alan olan Doğuş Teknoloji’ye, Bulut Santral çözümü ile kişiselleştirilmiş bir deneyim sunan Vodafone Business, sağladığı müşteri memnuniyeti, operasyonel verimlilik ve sürdürülebilirlik açısından da kurumsal müşterisinin dijitalleşme yolculuğundaki en önemli partnerlerinden biri oldu.

 “Bulut Santral çözümümüz, partnerimizin ihtiyacına göre tasarlandı”

 Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, konuyla ilgili şu açıklamalarda bulundu:

 “Vodafone Business’ı yalnızca bir telekom şirketi olarak değil; nesnelerin interneti, veri merkezlerimiz üzerinden sağladığımız bulut altyapısı, bulut tabanlı uygulamalar ve yapay zekâ destekli çözümlerimiz gibi hizmetlerimizle, işletmelerin dijital dönüşümlerini mümkün kılan bir teknoloji ortapı olarak konumluyoruz. Bu paralelde Bulut Santral ürünümüzle, teknoloji alanında ülkemizin önde gelen markalarından Doğuş Teknoloji’nin çözüm ortağı olduk.

 Partnerimizin en temel ihtiyacı, tüm sabit telefon altyapısını tek bir merkezden yönetmek ve etkili bir müşteri iletişimi sağlamak üzere kendi sistemleriyle entegre çalışan akıllı bir yapı kurmaktı. Operasyonlarını yürütürken bir santralin sağladığı hizmetlere ek avantajlar sunan akıllı bir sistem üzerinden sağlamak içinse, güvenilir ve deneyimli bir çözüm ortağına ihtiyacı vardı. Biz de partnerimizin mevcut ve olası ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanan bulut tabanlı, akıllı ve entegre santral sistemiyle dijital iletişim altyapısını güçlendiren, müşteri iletişimine ve deneyimine katkıda bulunan, ölçeklenebilir bir yapı oluşturduk. Kurduğumuz bulut tabanlı, entegre ve ölçeklendirilebilir akıllı santral sistemimiz sayesinde partnerimizin kapsamlı operasyonlarını sorunsuz bir şekilde yürütmesini mümkün kılarken, kendilerine etkili bir iletişim deneyimi sunarak, kaynaklarını büyümeye ayırmasına destek olduk.”

 “Müşteri ve çalışan memnuniyetinde gözle görülür artış yakalandı”

 Doğuş Teknoloji- Teknoloji Operasyonları ve Siber Güvenlik Genel Müdür Yardımcısı Eray Gözener, konuyla ilgili şu açıklamalarda bulundu:

 Dijitalleşme süreçlerinde hızlı ve yeni dijital iş modelleri geliştirmeye özen gösteren Doğuş Teknoloji’nin, kendi CRM sistemi ile entegre çalışabilecek bir santral sistemine ihtiyaç duyduğunu söyleyen Eray Gözener, Vodafone Business Bulut Santral çözümünün, bu yöndeki ihtiyaçlarını eksiksiz bir biçimde karşıladığını ifade etti. “Bulut Santral çözümü, CRM ile entegrasyonuyla bizi büyük bir operasyonel yükten kurtardı. Gelen çağrılarda müşteri bilgilerini görebilmek ve cevapsız çağrıları anlık olarak raporlayıp müşterilere hızla geri dönüş sağlamak mümkün olurken, bu sayede iş yapış şekilleri kolaylaşan çalışma arkadaşlarımız, zamanlarını daha nitelikli yönetebilir oldu” diyen Eray Gözener; Bulut Santral çözümünün kendilerine hız, zaman ve esneklik kazandırdığını sözlerine ekledi.

 Tüm iletişim altyapısı tek merkezden yönetilebiliyor

 Vodafone Business Bulut Santral çözümü ile arama yönlendirme, otomatik çağrı karşılama, çağrı bekletme, ses kaydı, gelişmiş raporlama ve hatırlatmaların yanında, tüm iletişim altyapısını tek merkezden yönetme imkânı da sağlanmış oluyor. Maliyet ve zaman tasarrufu sağlayan Bulut Santral çözümü ayrıca, verimli kaynak kullanımı ve yapay zekâyla ve bulut teknolojisi sayesinde ihtiyaca özel seçenekler ve ölçeklendirilebilir sistemlerle de desteklenirken, 7/24 teknik destekle müşteri danışmanlığı ve Vodafone’un uluslararası standartlardaki veri merkezleri sayesinde de iş sürekliliğini güvence altına alıyor.

Paylaş
Doğuş Teknoloji Vodafone Business Bulut Santral çözümü

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Vodafone Türkiye 2024-25  Mali Yıl Sonuçlarını açıkladı
Vodafone Türkiye 2024-25 Mali Yıl Sonuçlarını açıkladı
21 Mayıs 2025 11:30
Türk Telekom’dan iklim liderliği: CDP A Listesi’nde yer aldı
Türk Telekom’dan iklim liderliği: CDP A Listesi’nde yer aldı
20 Mayıs 2025 13:39
Türk Telekom’dan Türkiye’nin enerji verimliliğinde “TTessa” platformu ile yeni dönüşüm
Türk Telekom’dan Türkiye’nin enerji verimliliğinde “TTessa” platformu ile yeni dönüşüm
17 Mayıs 2025 12:06
 Vodafone ve WWF- Türkiye iş birliğinde sürdürülebilirlik projesi
Vodafone ve WWF- Türkiye iş birliğinde sürdürülebilirlik projesi
16 Mayıs 2025 17:42
Yandex Türkiye ve Vodafone Türkiye’den dijital dönüşüme güçlü destek
Yandex Türkiye ve Vodafone Türkiye’den dijital dönüşüme güçlü destek
15 Mayıs 2025 13:13
Vodafone Türkiye’nin inovasyon yarışması “WeNovate” dünyaya örnek oldu
Vodafone Türkiye’nin inovasyon yarışması “WeNovate” dünyaya örnek oldu
15 Mayıs 2025 12:58
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.