• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Organizasyon Hizmetlerimiz
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Vodafone Business yeni inovasyonu ‘TECHBOT’la sorun çözme hızını yüzde 30 artıracak
Vodafone Business yeni inovasyonu ‘TECHBOT’la sorun çözme hızını yüzde 30 artıracak

Vodafone Business yeni inovasyonu ‘TECHBOT’la sorun çözme hızını yüzde 30 artıracak

ICT Media ICT Media
14 Şubat 2025 09:29
Paylaş

Operasyon ekiplerinin müşterilerine daha iyi ve hızlı hizmet vermesi için her gün yeni bir adım atan Vodafone Business, proaktif inovasyonu olan üretken yapay zekâ destekli bilgi bankası üzerinde çalışan TechBot’u hayata geçirdi. TechBot’la Vodafone Business destek ekipleri en güncel bilgiye tek bir platform üzerinden anında ulaşırken, müşterilerden gelen sorun bildirimlerinde çözümleme hızını da yüzde 30 oranında artırmış olacak.

Şirketlerin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone Business, müşterilerine daha fazla destek olabilme ve onlara en kaliteli hizmeti verebilmek adına yatırım ve inovasyonlarına kaldığı yerden devam ediyor. Bu paralelde müşterilerine çok daha hızlı yanıtlar vermek için üretken yapay zekâdan faydalanan Vodafone Business’ın satış ve destek ekipleri, yenilikçi teknoloji metodolojisi olan ve bilgi bankası üzerinde çalışan TechBot’u devreye aldı. Son 1,5 yılda binin üzerinde doküman ve senaryonun yüklendiği bilgi platformu olan TechBot sayesinde, servisleriyle ilgili soruların en güncel yanıtlarına saniyeler içerisinde erişebilecek olan destek ekipleri, son teknolojinin kullanıldığı üretken yapay zekâ destekli inovasyonu TechBot yardımıyla kendilerine iletilen sorunlara çok daha hızlı bir şekilde yanıt verebilecek.

Dev bilgi bankası tek bir platformda toplanıyor

Türkiye ekonomisine yoğun bir şekilde hizmet eden işletmelere son teknoloji çözümleri sunarak onların dijitalleşme yolculuğundaki en önemli iş ortağı olma vizyonuyla hareket eden Vodafone Business, şirketleri olduğu kadar kendi altyapısını da geliştirmeye devam ediyor. Müşteri deneyiminde Vodafone Business ayrıcalıklarını iş ortaklarına sunan şirket, üretken yapay zekâ destekli TechBot sayesinde ise kendi destek ekiplerinin sorun bildirimlerine karşı proaktif bir şekilde çözümleme getirerek, anında müdahale edebilmesine olanak sağlayacak. Bu doğrultuda müşterilerine herhangi operasyonel bir kesinti yaşatmadan sürdürülebilir bir deneyim sunmayı sağlayan Vodafone Business destek ekipleri, gelen sorunları TechBot’a yöneltecek ve saniyeler içinde yanıt alabilecek. Yaşanabilecek olası bir sorun meydana geldiğinde TechBot yardımıyla destek ekibinin sorunlu olay çözümleme süreçlerinde yüzde 30’luk bir iyileşme görülecek.

En güncel verilere anında ulaşılabilecek

Müşterilerinin sorunlarını çözüme kavuşturmayı hızlandıracak proaktif bir inovasyonu hayata geçiren Vodafone Business, bu sayede özellikle bulut teknoloji ve IoT operasyonu sağlayan ekiplerinin verdiği hizmetin kalitesini artıracak ve çok daha süratli bir şekilde hizmet verebilecek. Bu inovasyonuyla birlikte müşteriye dönüş hızını 2 ila 3 katına çıkaracak olan Vodafone Business destek ekipleri ayrıca, bilgi dokümanlarında bir değişiklik olursa da en güncel belgelere ulaşabilecek. Çok geniş bir data ve kullanım şekli kütüphanesi üstünden çalışan yapay zekâ robotuyla sorunlu durumları çok hızlı bir şekilde çözümleyebilecek olan Vodafone Business destek ekipleri, bu sayede en güncel verilere de anında ulaşılabilecek.

Paylaş
Vodafone Business TechBot İnovasyon

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Odine yılın ilk yarısında gelirlerini yüzde 27,7 artırdı
Odine yılın ilk yarısında gelirlerini yüzde 27,7 artırdı
20 Ağustos 2025 12:48
Vodafone Business, SD-WAN & SD-LAN ile Akıllı ve Kesintisiz Ağ Deneyimi
Vodafone Business, SD-WAN & SD-LAN ile Akıllı ve Kesintisiz Ağ Deneyimi
19 Ağustos 2025 12:06
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç:  “5G’de de akla gelen ilk operatör Turkcell olacak”
Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç: “5G’de de akla gelen ilk operatör Turkcell olacak”
18 Ağustos 2025 14:57
Türk Telekom’dan mobilde tarihi rekor:  12 ayda 2,5 milyon yeni faturalı abone
Türk Telekom’dan mobilde tarihi rekor: 12 ayda 2,5 milyon yeni faturalı abone
18 Ağustos 2025 14:54
Turkcell'den abone rekoru: 5,5 yılın zirvesi
Turkcell'den abone rekoru: 5,5 yılın zirvesi
14 Ağustos 2025 14:51
Vodafone, 5G sahalarında yapay zeka ile %17 enerji tasarrufu sağladı
Vodafone, 5G sahalarında yapay zeka ile %17 enerji tasarrufu sağladı
14 Ağustos 2025 14:29
ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ AĞUSTOS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.