
Vodafone’un 4 ay önce kullanıma sunduğu ve Türkiye telekomünikasyon sektöründe ilk defa tüm kategorilerde hizmet veren dijital pazaryeri “Her Şey Yanımda” hızla büyüyor. Bugüne kadar 30 milyondan fazla kez ziyaret edilen Her Şey Yanımda’da yaklaşık 250 bin ürün satıldı. Platform böylelikle, lanse edildiği Ekim 2021’den bu yana 50 kat büyüdü. Toplam 14 kategoride 1,2 milyon ürünün sunulduğu platformda, sipariş verenlerin %28’ini diğer operatör kullanıcıları oluşturdu.
Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone’un müşterilerinin online alışveriş ihtiyacını karşılamak amacıyla hayata geçirdiği Her Şey Yanımda servisi büyük ilgi görüyor. Türkiye telekomünikasyon sektöründe ilk defa tüm kategorilerde hizmete sunulan dijital pazaryeri Her Şey Yanımda, ilk 4 ayda 30 milyondan fazla kez ziyaret edildi. Toplam 14 kategoride 1,2 milyon ürünün sunulduğu Her Şey Yanımda’da bu süreçte yaklaşık 250 bin ürün satıldı. Platform böylelikle, lanse edildiği Ekim 2021’den bu yana 50 kat büyüdü.
Müşterilerine tüm alışverişlerini dijital bir platform üzerinden uygun fiyatlarla, rahat, hızlı ve kolay bir şekilde yapma imkânı sunan Her Şey Yanımda’da sipariş verenlerin %28’ini diğer operatör kullanıcıları oluştururken, en çok sipariş alınan ilk 4 kategori Elektronik, Cep Telefonu, Süpermarket, Kozmetik ve Kişisel Bakım olarak sıralandı. Her Şey Yanımda’da en çok sipariş alınan iller ise sırasıyla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Kocaeli oldu. Platformda ilk 4 ayda en çok satan ürün tüm ayların rekorunu kıran Milli Piyango çeyrek bilet yılbaşı kuponu olurken, adette en çok satan diğer ürünler dijital oyun kodu, cilt bakım serumu, erkek ve kadın parfümü oldu.