• Biz Kimiz
  • Künye
logo
MEDOC
logo
  • Anasayfa
  • ICT Etkinlik
  • Gündem
  • Bilişim
  • Telekom
  • Savunma
  • Enerji
  • e-Mobilite
  • Oyun
  • Kariyer
  • Röportaj
  • Dergi
  • Yazarlarımız
MEDOC
  1. Anasayfa
  2. Telekom
  3. Vodafone müşteri hizmetleri, global arenada Altın Ödül’ün sahibi oldu
Vodafone müşteri hizmetleri, global arenada Altın Ödül’ün sahibi oldu

Vodafone müşteri hizmetleri, global arenada Altın Ödül’ün sahibi oldu

ICT Media ICT Media
25 Kasım 2024 11:45
Paylaş

Vodafone Türkiye, 19. ContactCenterWorld Ödülleri’nde EMEA bölge finallerinden sonra Asya-Pasifik, Amerika ve EMEA bölgelerinin yarıştığı global finalde de Altın Ödül’ün sahibi oldu. Şirket, “Çağrı Merkezi’ne Dijital Asistan TOBi’nin Entegrasyonu” projesiyle “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Şirket, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld’ün 19’uncu kez düzenlediği ödül programında, EMEA bölge finallerinden sonra global finalde de Altın Ödül’ün sahibi oldu. Şirket, “Çağrı Merkezi’ne Dijital Asistan TOBi’nin Entegrasyonu” projesiyle “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” kategorisinde ödüle layık görüldü.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, şunları söyledi:

“Müşterilerimize en iyi deneyimi sunma hedefiyle çalışmaya devam ediyoruz. Dijitalleşen ve dijitalleştiren yetkin müşteri danışmanlarımız ile müşterilerimize ihtiyaçları doğrultusunda 7/24 dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimizden katma değerli hizmet sunuyoruz. Müşteri deneyiminde fayda yaratmaya devam eden başarılı uygulamalarımızın sonucunda çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerinden ContactCenterWorld’ün bölge finallerinden sonra global finalinde de birincilik ödülü almanın mutluluğunu yaşıyoruz. Müşterilerimizle her temas noktamızda onlara içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir şekilde eşlik ederek güvenilir yol arkadaşları olmayı sürdüreceğiz.”

Müşteri memnuniyetinde 54 puan artış görüldü

Vodafone’a “En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü” dalında Altın madalya getiren projede, şirketin yapay zekâya dayalı dijital asistanı TOBi’nin yetkinlikleri, 542 Çağrı Merkezi’ne de entegre edildi. Bu entegrasyon projesiyle Çağrı Merkezi’ne başvuran Vodafone’lura daha kaliteli ve bütünleşik bir müşteri deneyimi sağlanması, Vodafone ürün ve yeniliklerinin müşterilerle daha hızlı bir şekilde buluşturulması ve müşteri destek kanalları arasındaki iletişimin kesintisiz hale getirilmesi hedeflendi. Projeyle, sesli yanıt sistemine iletilen talepleri anlama ve doğru çözüme yönlendirme oranında 7 puan ve müşteri çağrılarını dijital olarak sonuçlandırmada 5 puan artış sağlanırken, müşterilerin sesli yanıt sisteminde geçirdiği zaman ortalama 70 saniye kadar kısaldı. Böylece taleplerini daha hızlı hayata geçirebilen Vodafone’luların Çağrı Merkezi memnuniyet skorlarında entegrasyon öncesine kıyasla 54 puan artış görüldü.

Paylaş
Vodafone ContactCenterWorld’ Vodafone müşteri hizmetleri Altın Ödül Levent Gemici TOBi Çağrı Merkezi Müşteri Memnuniyeti En İyi Self Servis Teknoloji Çözümü

Telekom Kategorisinin En Yenileri

Vodafone Business, yeni nesil bağlantı çözümüyle Avon'un ağ trafiğini yönetecek
Vodafone Business, yeni nesil bağlantı çözümüyle Avon'un ağ trafiğini yönetecek
10 Mayıs 2025 15:03
Türk Telekom’dan mobilde tarihi başarı: 2025’e rekorlarla giriş yaptı
Türk Telekom’dan mobilde tarihi başarı: 2025’e rekorlarla giriş yaptı
8 Mayıs 2025 15:30
Vodafone Business, Tech Connect 2025’te Yeni Nesil Dijital Çözümlerini Tanıttı
Vodafone Business, Tech Connect 2025’te Yeni Nesil Dijital Çözümlerini Tanıttı
29 Nisan 2025 10:52
Vodafone’dan 16 Yaş Altı Çocuklara Güvenli ve Avantajlı Dijital Başlangıç
Vodafone’dan 16 Yaş Altı Çocuklara Güvenli ve Avantajlı Dijital Başlangıç
23 Nisan 2025 15:27
Vodafone'dan 5G öncesi sektörde yapısal reform çağrısı
Vodafone'dan 5G öncesi sektörde yapısal reform çağrısı
18 Nisan 2025 13:04
 ‘Dijitalde Hayat Kolay’ Projesi Yeni Döneminde 15 Bin Kadına Ulaşmayı Hedefliyor
 ‘Dijitalde Hayat Kolay’ Projesi Yeni Döneminde 15 Bin Kadına Ulaşmayı Hedefliyor
17 Nisan 2025 12:14
ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!
Dergi

ICT MEDIA DERGİSİ MAYIS 2025 SAYISI ÇIKTI!

Copyright © 2022. All Rights Reserved. Paragon Teknoloji

Webmail

play store app store

Bu websitesi Odeaweb sunucularında barındırılmaktadır.